گلکسی مگا سامسونگ جان یک مرد تایوانی را نجات داد!

به نظر می‌رسد تیم عظیم تبلیغاتی سامسونگ حالا می‌تواند یک ویژگی دیگر را به فبلت ارزان قیمت گلکسی مگا اضافه کند: ضدگلوله! بله این گوشی غول‌آسا اخیراً جان مردی را در تایوان نجات داده است.

0

در حین یک دعوای شدید و جنجالی میان دو نفر بر سر یک کیف پول مردی که کیف پولش گم شده بود حرف یابنده را باور نکره و به سمت سینه او شلیک کرده است؛ چرا که تصور می‌کرد کیف پولش به سرقت رفته است.

از قضا یابنده یک گلکسی مگای سامسونگ را در جیب جلوی لیاسش قرار داده بود که مانع از عبور گلوله و رسیدن آن به بدن فرد شده بود. جالب اینجاست که مگا حتی پوشش Kevlar که برخی گوشی‌های موتورولا از آن پوشیده شده‌اند را نیز نداشته است؛ گوشی پلاستیکی به خوبی از عهده نقش یک جلیقه ضدگلوله برآمده است!

حتماً به خاطر دارید که گلکسی مگا یک فبلت 6.3 اینچی با 1.5 گیگابایت رم، پردازنده دو هسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی، دوربین‌های 8 و 1.9 مگاپیکسلی و باتری 3200 میلی‌آمپرساعتی است. اگر این مرد به جای گلکسی مگا صاحب یک آیفون بود احتمالاً به علت اندازه کوچکتر گوشی در حال حاضر جانش را از دست داده بود!

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.