گزارش: گوگل سرویس تصاویر خود را از گوگل پلاس جدا می‌کند

گوگل در چند سال گذشته با خریداری Picasa و سپس Snapseed امکانات فوق‌العاده‌ای را جهت ویرایش آنلاین تصاویر به سرویس تصاویر Google Photos و به عنوان بخشی از گوگل پلاس فراهم کرده است. اما به نظر می‌رسد در آینده نزدیک سرویس تصاویر از گوگل پلاس جدا خواهد شد.

2

سرویس تصاویر گوگل که به اعتقاد خیلی‌ها بهترین ویژگی گوگل پلاس محسوب می‌شود با آمدن ویژگی‌های Snapseed در حال حاضر میان سرویس‌های مشابه نیز بهترین محسوب می‌شود. به گزارش Bloomberg گوگل قصد دارد Google+ Photos را به صورت یک محصول جداگانه قابل استفاده حتی برای کاربران بدون اکانت گوگل پلاس عرضه کند.

Google-Plus-Snapseed

پس از این‌که طی این چندسال گوگل نتوانست تعداد کاربران مورد نظر خود را برای شبکه اجتماعی خود کسب کند «ویک گاندوترا» رئیس بخش گوگل پلاس حدود 4 ماه پیش گوگل را ترک کرد و حالا به نظر می‌رسد آینده این شبکه اجتماعی چندان مشخص نیست. همچنین در کنفرانس اخیر Google I/O که به اندروید L به همراه Android Wear و دیگر سرویس‌های گوگلی پرداخته شد هیچ حرفی از گوگل پلاس به میان نیامد. با این حال باز هم سرویس تصاویر گوگل از رقبایی مانند فلیکر و فیس‌بوک پیشرفته‌تر و بهتر است.

به این ترتیب حتی اگر گوگل پلاس نیز روزی تعطیل شود گوگل قادر است از این سرویس کماکان کاربران خود را داشته باشد و از روش خودش درآمدزایی کند.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. بهاره می‌گوید

    گوگل ، خودخواسته پلاس را به حاشیه برده و یواش یواش داره دست و پاهاشو قطع میکنه ! یکمدت حرف از پروژه بابل و ساختار جدید بود …. ببینیم چه میشود .
    —–
    فارنت …. در ارائه اخبار از خیلی سایت ها جلوتری و در گزینش خیرها سلیقه خیلی خوبی داری ، تعجب میکنم از تعداد کم کامنت ها ، امیدوارم بازدید کنندگان خاموشت بسیار باشند .

    1. علی ارغوان می‌گوید

      شما لطف دارید ما هم امیدواریم علاقمندان بیشتری هر روز با فارنت آشنا بشن