انتشار اولین تصویر رسمی از اچ تی سی وان M8 با سیستم عامل ویندوز فون 8.1

چند وقتیست گزارش‌هایی از عرضه ویندوز فون شرکت اچ تی سی در قد و قواره اچ تی سی وان M8 منتشر می‌شود اما حالا اگر همچان این خبرها را باور ندارید بد نیست به این تصویر رسمی در وب‌سایت اپراتور مخابراتی ورایزون نگاهی بیندازید تا چشمانتان به اولین تصویر رسمی این گوشی روشن شود و باور کنید که مطمئنا این ویندوز فون به زودی از راه خواهد رسید.

1

HTC_M8_Windowsphone

بنابر گزارش‌هایی که وب‌سایت WP Central‌ منتشر کرد، ظاهرا اپراتور ورایزون این گوشی را که این وب‌سایت از آن با نام One (M8) for Windows یاد کرده از سی‌ام مرداد ماه و در خصوص سخت‌افزار این گوشی نیز همانطور که انتظار می‌رفت ظاهرا باید منتظر همان سخت‌افزار پرچمدار اندرویدی اچ تی سی باشیم که چند ماهیست در بازار عرضه شده است و حالا نسخه مورد علاقه طرفداران ویندوزفون آن عرضه می‌شود.

پیش از این خبر داده بودیم که شرکت اچ تی سی سه‌شنبه بیست و هشتم مرداد ماه، کنفرانس خبری را برگزار خواهد کرد که هنوز موضوع آن به طور رسمی اعلام نشده اما با وجود این تصویر بر روی وب‌سایت آمازون که اچ تی سی هنوز توضیحی درباره آن منتشر نکرده، احتمالا این آلومینیومی خوش‌اندام ویندوز فونی موضوع اصلی و یا یکی از موضوعات اصلی این کنفرانس خواهد بود.

این گوشی را باید ویندوزفون بعدی اچ تی سی برای ورایزون پس از ویندوزفون 8X دانست که همچنان با یک قرارداد دو ساله توسط این اپراتور به مبلغ 49.99 دلار عرضه می‌شود.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسين نباتي می‌گوید

    نظرمن این است که میگن htc سیستم عامل آن ویندوزه سیستم عامل ویندوز همان مثل کامپیوتره اچ تی سی به نظر من بهتره همه اچ تی سی بخرند و من ایو میگم که همه از من سوال بپرسند