تصاویر و مشخصات ساعت هوشمند زیبای وان‌پلاس با نام OneWatch درز کرد

در حال حاضر از میان سه ساعت هوشمند Android Wear تنها ساعت موتو 360 با صفحه‌گرد خود جذابیت خاصی دارد اما هنوز به بازار عرضه نشده است. شرکت وان‌پلاس نیز به تازگی تصمیم به تولید ساعت هوشمند خود با نام OneWatch گرفته که به نظر از زیبایی خاصی هم برخوردار است.

0

تصاویر درز کرده شامل اسکچ ابتدایی ساعت به همراه صفحه محصول در وب‌سایت وان‌پلاس است که برخی مشخصات آن را لو داده است. این ساعت از صفحه‌نمایشی گرد با فناوری OLED و شیشه محافظ یاقوت کبود بهره خواهد برد که حاشیه فلزی و بند چرمی زیبایی خاصی به آن خواهند بخشید. همچنین تنها دکمه کنار ساعت نیز توسط کاربر قابل شخص‌سازی خواهد بود.

OneWatch-Sletch

نکته جالب در مورد این ساعت باتری خمیده قرار داده شده در بند ساعت و همچنین پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم با استاندارد Qi است که زحمت استفاده از شارژرهای مزاحم با داک اضافه را کم می‌کند. البته در مشخصات لو رفته هیچ خبری از نام Android Wear نیست و شاید یک رام اندرویدی خاص به کمک Cyanogen بر روی آن نصب شود؛ هرچند که با وجود توجه بیشتر به ساعت‌های گوگلی احتمالاً وان‌پلاس نیز به دسته Android Wear خواهد پیوست.

از آن‌جایی که وان‌پلاس صفحه مخصوص این ساعت را نیز طراحی کرده است احتمالاً زمان زیادی تا رونمایی رسمی از آن باقی نمانده است.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.