تصویر درز کرده از قاب جلویی گوشی Meizu MX4 از باریکترین حاشیه صفحه نمایش خبر دارد

افراد کمی پیدا می‌‌شوند که حتی در آسیا از کمپانی Meizu زیاد شنیده باشند اما اگر با فارنت همراه بوده‌اید حتما تاکنون چیزی از محصولات این کمپانی به گوشتان خورده است.

0

آخرین پرچم‌داری که این کمپاین تولید کرده و MX3 نام داشته دارای مشخصاتی همچون پردازنده اگزینوس 5 اوکتا و صفحه‌نمایش 1080p بوده است. تاکنون اخبار زیادی از گوشی جدید شرکت Meizu منتشر نشده اما با توجه به تصاویری که در شبکه Weibo از این دستگاه لو رفته، حالا نوبت خبر سازی این گوشی فرا رسیده است.

تصاویری که از نمای رو به روی MX4 فاش شده‌اند از پنل جلویی با کناره‌های صفحه نمایش باریک 1.1 میلی‌متری خبر می‌دهند و طبق گفته ePrice این باریک‌ترین کناره صفحه نمایش برای گوشی‌های هوشمند است که تا به حال تولید شده است.

در تصاویر مشخص است که این تلفن از چندین سنسور بهره خواهد برد. اما دونکته قابل ذکر: اول اینکه در زمان مقایسه این گوشی با سایر مدل‌های معروف سال مشخص است که طراحی این دستگاه بسیار عالی شکل گرفته است. دوم گوشی با این سبک طراحی از سمت Meizu غیرمعمولی نیست و این گوشی نیز شبیه به نسل قبل خود یعنی MX3 دارای کناره‌هایی باریک است.

در یکی از تصاویر پنل جلویی MX4 با دو پنل جلویی دو دستگاه دیگر مورد مقایسه گرفته که احتمالا یکی از آن‌ها اکسپریای سونی است، تا شدت باریک بودن کناره آن مشخص شود. بر اساس گزارش‌ها و درز مشخصاتی که از MX4 تاکنون وجود داشته، این گوشی هوشمند در اواسط مرداد ماه با 3 گیگابایت حافظه رم، پردازنده اسنپ‌درگن 805 و 16 مگاپیکسل دوربین عقب و 5 مگاپیکسل دوربین جلو رونمایی خواهد شد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.