گلکسی آلفا؛ اولین گوشی اندرویدی فلزی سامسونگ احتمالا سیزدهم مرداد رسما رونمایی می‌شود

سامسونگ گلکسی آلفا اولین گوشی اندرویدی سامسونگ است که قرار است از فلز ساخته شود و اگر سری ناشناس Wave‌ با سیستم عامل بادا نبود این گوشی را می‌شد به راحتی اولین گوشی فلزی سامسونگ نامید. ماده‌ای‌ که به نظر بسیار اعلاتر از پلاستیکی است که سامسونگ معمولا در گوشی‌های خود استفاده می‌کند.

2

هم‌اکنون تصاویر درز کرده زیادی از گلکسی آلفا وجود دارد که به ما ایده‌هایی درباره شیوه طراحی آن داده‌اند و بنابر گفته اخبار منتشر شده تا به این لحظه تا کمتر از یک هفته دیگر یعنی در 13 مرداد سامسونگ به صورت رسمی از گلکسی بعدی خود با نام آلفا رونمایی خواهد کرد. این تاریخ به صورت معمول از SamMobile گرفته شده و در ابتدا نیز گفته شده بود که این رونمایی در اواخر مرداد رخ خواهد داد اما این زمان زودتر سر خواهد رسید.

Samsungs-alleged-Galaxy-Alpha (3)

اما باید چه انتظاری از گلکسی آلفا داشته باشیم؟ برای شروع باید به اطلاع شما برسانم که این گوشی هوشمند در سطح گوشی‌های پرچم دار سامسونگ نیست. علی رغم اینکه این دستگاه از بدنه‌ای بسیار عالی بهره می‌برد اما در واقع دستگاه بعدی سامسونگ در کلاس رده‌ میانی‌ها قرار خواهد گرفت و مشخصاتی همچون گلکسی S5 مینی خواهد داشت.

تاکنون سه مشخصه از گلکسی آلفا شایعه شده است:

1. 4.8 اینچ صفحه نمایش 720p

2. 32 گیگابایت حافظه داخلی بدون قابلیت ارتقا

3. اسکنر اثر انگشت

باقی مشخصات هنوز به صورت یک راز باقی مانده است اما به زودی صحت این مشخصات و باقی مشخصات جدید درز نکرده اعلام خواهد شد. تنها چند روز بیشتر تا معرفی رسمی این گوشی جدید سامسونگ در 13 تیر بافی نمانده است اما برای اطلاعات بیشتر درباره سامسونگ گلکسی آلفا به اینجا مراجعه کنید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مجتبی می‌گوید

    با عرض سلام میخواستم بفهمم که گوشی الفا بدون حافطه داخلی دگه بخوام رم بیندازم نمیخوره

  2. momo می‌گوید

    شاید به عنوان یه گوشی میان رده معرفی بشه ولی فلزی بودنش هنوز برام اونقدری مهم نیس که بخوام فک کنم سامسونگ گزینه خوبی باشه برای خرید یه گوشی
    گوشی.