جی ۳ قرمز و بنفش ال‌جی به‌زودی از راه می‌رسد

خرداد ماه امسال بود که شاهد رونمایی جی‌۳ بودیم، اگر خاطر شما باشد در آن زمان ال‌جی به طرفداران قول داد تا این گوشی را در ۵ رنگ عرضه کند. طلایی، مشکی، سفید، قرمز و بنفش رنگ‌هایی است که ال‌جی برای جی ۳ در نظر گرفته است اما همان‌طور که می‌دانید تاکنون اثری از رنگ‌های قرمز و بنفش در میان گوشی‌های عرضه شده نبوده است.

0

خرداد ماه امسال بود که شاهد رونمایی جی‌۳ بودیم، اگر خاطر شما باشد در آن زمان ال‌جی به طرفداران قول داد تا این گوشی را در ۵ رنگ عرضه کند. طلایی، مشکی، سفید، قرمز و بنفش رنگ‌هایی است که ال‌جی برای جی ۳ در نظر گرفته. جالب اینجاست که تاکنون اثری از رنگ‌های قرمز و بنفش در میان گوشی‌های عرضه شده نبوده است. اما اینطور که پیداست ال‌جی قصد دارد به قول وفا کرده و طرفداران رنگ‌های قرمز و بنفش جی ۳ را بیش از این منتظر نگه ندارد.

ال‌جی در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که شهریور ماه امسال این دو رنگ‌ جدید را به تنوع رنگ‌ فعلی گوشی‌های جی ۳ اضافه خواهد کرد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که هنوز مشخص نشده این دو رنگ جدید در کدام بازارهای بین‌المللی عرضه خواهند شد.

  AndroidAuthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.