تماشا کنید: اولین تیزر تبلیغاتی فیلم هابیت؛ نبرد پنج لشکر!

هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه Comic-Con در شهر سن‌دیگو شرکت وارنر برادرز از تیزر تبلیغاتی یا همان تریلر نسخه‌ی بعدی فیلم The Hobbit با نام نبرد پنج لشکر (The Battle of the Five Armies) رونمایی کرد.

0

hobbit-battle-five-armies-poster-323x480

علاقه‌مندان به سه‌گانه‌ی ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پتر جکسون باید منتظر یک شاهکار دیگر از این کارگردان و سه‌گانه‌ی جدیدش یعنی هابیت باشند.

نام این فیلم ابتدا «هابیت: آنجا و بازگشت دوباره» بود که پتر جکسون مدتی پیش اعلام کرد نام این فیلم به «هابیت: نبرد پنج لشکر» تغییر یافته است. لازم به ذکر است که این قسمت آخرین قسمت از سه‌گانه‌ی هابیت می‌باشد.

داستان این قسمت 60 سال پیش از ارباب حلقه‌ها اتفاق می‌افتد و با هنرنمایی ایان مک‌کلن در نقش گندالف خاکستری، اورلاندو بلوم در نقش لگولاس، کیت بلانشت در نقش گالادریل و بندیکت کامبربچ در نقش اسماگ روز 26 آذر امسال روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت.

نبرد این قسمت در سرزمین میانه (Middle-Earth) اتفاق می‌افتد که در آن بیلبو بگینز، گندالف و دورف‌ها، اره‌بور، سرزمین دورف‌ها را از اسماگ پس می‌گیرند.

در این تیزر صدای بیلبو را می‌شنوید که می‌گوید:

یک روز من به یاد خواهم آورد؛ همه‌ی اتفاقات را… اتفاقات خوب، بد، کسانی که زنده ماندند، و کسانی که از بین رفتند…

این تریلر ابتدا در نمایشگاه Comic-Con به نمایش در آمد و سپس اکانت رسمی توییتر این فیلم به صورت رسمی خبر از انتشار آن در یوتیوب داد.

SlashGear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.