فیسبوک به زودی استفاده از اپلیکیشن مسنجر خود را برای چت کردن در موبایل اجباری خواهد کرد

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر هم اپلیکیشن اصلی فیس‌بوک و هم اپلیکیشن جداگانه مسنجر برای چت کردن استفاده می‌شوند و کاربران می‌توانند برای چت کردن از هر کدام به دلخواه استفاده کنند. اما فیس‌بوک قصد دارد به زودی بخش چت را از اپلیکیشن اصلی حذف کرده و کاربران را مجبور به استفاده از مسنجر فیس‌بوک کند.

2

البته به گفته فیس‌بوک در صورتی که پیامی دریافت کنید و اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر را نصب نکرده باشید در اپلیکیشن اصلی اعلانی مشاهده خواهید کرد اما برای چت کردن و مشاهده پیام‌ها به زودی نصب Messenger الزامی خواهد بود؛ البته کاربران دسکتاپ نگران نباشند چرا که چت کماکان از طریق وب‌سایت فیس‌بوک امکان‌پذیر خواهد بود.

فیس‌بوک دلیل این تصمیم را تمرکز جداگانه و بیشتر بر روی هرکدام اعلام کرده و می‌گوید در شیوه جدید کاربر میان دو اپلیکیشن مختلف گیج نخواهد شد. به گفته فیس‌بوک اپلیکیشن مسنجر در حال حاضر بیش از 200 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و در آینده از پیام‌های صوتی، ویدئو و برچسب‌ها بهتر پشتیبانی خواهد شد. به این ترتیب اگر به چت کردن در فیس‌بوک اهمیت می‌دهید به زودی تنها راه انجام آن نصب اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر خواهد بود.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. امیرحسین می‌گوید

    تصمیم مسخره ایه. اتفاقا توجیه با این که گیج کنندس اصلا منطقی نیس‌.چون اونطوری همه چیز یه جا متمرکزه و سلیقه ی من همون مسنجر داخلیشه.. برای مثال الان من مشکل خوردم.کسی پیام داده ،پیامو میخونی و‌لی نمیتونی ج بدی..!تا وقتی نصبش کنید..فکر کنید حجمم پر باشه پیام اضطراری و راه تماس تنها FB باشه:S.

  2. اخبار می‌گوید

    سلام . مگه به اجبار هم میشه ؟ … :D