گزارش فروش جدید هواوی خبر از افزایش 550 درصدی فروش در خاورمیانه دارد

کمپانی هواوی عملکرد مالی خود را در قابل گروه‌های تجاری در نیمه اول 2014 منتشر کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا از معادلات تجاری این کمپانی در نیمه نخست 2014 بیشتر بدانیم.

0

بر اساس گفته‌های خود کمپانی، 64.21 میلیون دستگاه در این مدت زمان به فروش رفته که از این تعداد 34.27 میلیون آن را گوشی‌های هوشمند این کمپانی تشکیل می‌دهند و در مقایسه با سال گذشته 62 درصد رشد را نشان می‌دهند.

Huawei-Ascend-P7

کمپاین چینی در مدت گذشته شاهد رشد زیادی در بازار گوشی‌های هوشمند و گجت‌های مختلف بوده است. در سه ماهه دوم 2014 هواوی به تنهایی 20.56 میلیون گوشی هوشمند را تنها در بازار آسیا، آفریقا، آمریکای لاتین و خاورمیانه به فروش رسانده است که نسبت به سال گذشته آن 85 درصد رشد داشته است. هواوی در مقدار فروشی که در خاورمیانه و آفریقا داشته 550 درصد، در آمریکای لاتین 275 درصد، آسیا-اقیانوسیه 180 درصد و در اروپا 120 درصد رشد داشته و توانسته اکثریت سهم بازار گوشی‌های هوشمند در آسیا و آمریکای لاتین را از آن خود کند.

هواوی موفقیتش برای رسیدن به این جایگاه را مدیون چند گوشی‌هوشمند پرچم‌دار خود می‌داند، هواوی میت 2 و اسند P7 همان‌هایی هستند که در میان خریداران جهانی طرفداران ویژه‌ای دارند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.