تماشا کنید: وقتی کورتانا سیری را در جدیدترین تبلیغ مایکروسافت به مبارزه می‌طلبد

مایکروسافت همیشه در زمینه محصولاتی که تولید می‌کند حساس است و قصد دارد با بزرگان آن عرصه خود را رو به رو کند و در آگهی‌های تبلیغاتی آن‌ها را به چالش بکشد. ویدیو تبلیغاتی مایکروسافت که می‌خواست ویندوزفون 8.1 را بر روی دستگاه بسیار مقرون به صرفه نوکیا لومیا 530 نشان دهد نیز از همین دست ویدیو‌های حساس ردموندی‌ها بود. در ادامه با ما باشید تا از آخرین ویدیو تبلیغاتی مایکروسافت برای نشان دادن قدرت کورتانا صحبت کنیم.

0

به نظر می‌رسد مایکروسافت از این نمونه ویدیو‌ها سیری ناپذیر شده و این بار می‌خواهد در ویدیویی جدید با مشت به صورت بزرگترین رقیب خود بزند. شرکت معروف اپل اینبار در برابر مایکروسافت قرار گرفته تا شاهد ویژگی‌های دستیار صوتی کورتانای ویندوزساز باشد. ویدیوی تبلیغاتی مایکروسافت قصد دارد سیری را به چالش در برابر کورتانا واردار کند و به این منظور نوکیا لومیا 635 مجهز به ویندوز فون 8.1 در برابر آیفون اپل قرار می‌گیرد.

اما پیش از اینکه بیشتر درباره این ویدیو برای شما تعریف کنیم، آیا می‌توانید خودتان حدس بزنید که کدامیک سلطان این تبلیغ خواهد بود؟ خب تا حد زیادی مشخص است، در این ویدیو مایکروسافت قصد دارد دستیار صوتی خود را یک نجات‌دهنده معرفی کند و ویژگی‌های آن را در زندگی روزه‌مره بسیار مفید‌تر و کاربردی‌تر از سیری اپل به رخ بکشد. زمانی که از کورتانا خواسته می‌شود تا چندین وظیفه راحت و یک وظیفه سخت را انجام دهد، او وظایف خود را بسیار سریع به پایان می‌رساند در حالی که دستیار صوتی اپل در پاسخ می‌گوید” نه متاسفم، من قادر به انجام اینکار نیستم” و “من قادر به انجام اینکار هم نیستم”. همه ما می‌دانیم که سیری از پس کار‌های زیادی به راحتی برمی‌آید که مایکروسافت مدعی است سیری نمی‌تواند اما باید توجه داشته باشید که این تنها یک تبلیغ است و یک کمپانی بنا به خواسته خودش قصد دارد ویژگی‌های برتر محصولاتش را بزرگتر از آنچه که هست جلوه دهد.

نوکیا پیش از این نیز در اقدامات تبلیغاتی بر ضد اپل iPhone 5C را به تمسخر گرفته بود و همچنین به فیلم‌سازی که اپل کارش را دزدید لومیا 1020 رایگان هدیه داده بود!

در زیر می‌توانید ویدیو تبلیغی مایکروسافت برای کورتانا را تماشما کنید:

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.