آمازون در حال ساخت یک کارتخوان موبایلی همراه

آمازون ممکن است در خرید‌های آنلاین درگیر باشد یا نقشی داشته باشد اما به نظر می‌رسد علایق این شرکت همواره در این عرصه در حال گسترش است و حالا می‌خواهد در زمان خرید از خرده فروشی‌ها نیز به یاری دارندگان گوشی‌های هوشمند بیاید.

1

یکی از اعضای سایت 9to5mac اسنادی را رو کرده که در آن یک کارتخوان آمازونی به قیمت ده دلار وجود دارد و قرار است در آینده‌ای نزدیک عرضه شود. در حالی که تاریخ دقیقی از زمان عرضه این محصول کارآمد از سوی آمازون مشخص نیست اما فروشگاه‌های عرضه بر این باورند تا 21 مرداد ماه شاهد گجت جدید آمازون خواهیم بود. و مدت کمی پس از آن عرضه شروع شود.

amazon

شرکت آمازون به هیچ وجه تاکنون چنین چیزی را تایید نکرده است، پس باید این درز سند توسط 9to5mac را با تردید بیشتری نگاه کنیم. اما کمی به حرکت‌های این شرکت نگاه کنیم تا متوجه شویم آیا انجام چنین کاری از سوی این کمپانی منطقی و قابل تحقق است یا خیر؛ آمازون یک غول فروشنده محوصلات اینترنتی است و در تجارت الکترونیک خود بسیار موفق است، این شرکت همین چند روز پیش بود که اپلیکیشنی با نام wallet app منتشر کرد که خیلی واضح علاقه این شرکت به پرداخت با موبایل را می‌رساند. سندی نیز که امروز توسط 9to5mac فاش شده به صورت دقیق به این گجت جدید اشاره دارد و آن را کارتخوان همراه نامیده است. اگر همه این موراد را در کنار دیدگاه جف بزوس مدیر عامل آمازون بگذاریم؛ می‌توان به راحتی دریافت که آمازون در تلاش برای رقابت و دور نبودن از صحنه می‌خواهد  PayPal یا Square را به چالش بکشد.

آمازون در حال حاضر به شدت در جوی رقابتی حضور دارد و هم‌اکنون نیز بسیاری از خرده فروشان درباره آمازون احتیاط می‌کنند و سیاست‌های این شرکت تاکنون کمکی به مشتریان در مغازه‌های معمولی نکرده است پس قطعا انجام این چنین کاری و ساخت چنین گجتی به پیشروی این شرکت در زندگی مردم کمک ویژه‌ای می‌کند.

engadget

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. رحمانی می‌گوید

    سلام من احتیاج به کارتخوان سیار دارم از کجا میتونم کارتخوان موبایلی تهیه کنم