اچ‌تی‌سی به صاحب گلکسی اس ۴ آتش‌گرفته یک وان M8 جدید هدیه می‌دهد!

حدودا یک ماه می‌گذرد از زمانی که یکی از کاربران ‘TweektheGeek’ با لبخند از خواب بیدار شد و دید گوشی گلکسی S4 که در طول شب به شارژ زده از شدت گرما در حال ذوب شدن است. البته که او از شارژر مخصوص گوشی استفاده کرده بود و پیش از این واقعه نیز اینچنین وضعیتی را ندیده بود.

3

بعد از اینکه با سامسونگ تماس گرفت و موضوع را در میان گذاشت، قرار بر این شد تا گوشی را با جعبه آن به کمپانی کره‌ای بفرستد. با این حال با تماس‌های مکرری که با سامسونگ برقرار کرد او هیچگاه گوشی جدیدی در برابر گوشی ذوب شده گلکسی S4 خود از کمپانی سامسونگ دریافت نکرد و تنها جعبه آن برای او پس فرستاده شد.

HTC-One-M8-box

این شخص داستان را برای reddit تعریف می‌کند؛ مدیریت محصولات اچ‌تی‌سی در جواب پستی که در شبکه‌های اجتماعی گذاشته بودم به من یک اچ‌تی‌سی وان M8 را به عنوان جایگزین گلکسی S4 قدیمی و از بین رفته پیشنهاد کردند. تنها شرطی که برای من از طرف کمپانی اچ‌تی‌سی گذاشته شد این بود که اگر زمانی در آینده سامسونگ گوشی جدیدی برای من ارسال کرد به خیریه ببخشم یا اینکه آن را تبدیل به پول کنم و به سازمان‌های خیریه بدهم.

حرکت اچ‌تی‌سی در این قضیه بسیار ستودنی است که البته این موضوع چیزی غیر متداول بین کمپانی ها نیست. کمپانی‌های مختلف به دلایل مختلف و در شرایط خاص گوشی‌های هوشمند رایگانی را هدیه می‌دهند که برای آن شخص بسیار ارزشمند خواهد بود.

خب با این حرکت جالب اچ‌تی‌سی به نظر نمی‌رسد سامسونگ همینطور به سکوت اشتباه خود ادامه دهد، آن‌ها هم‌اکنون یک مشتری و شاید چند نفر از کسانی که این داستان را خواندند، از دست داده‌اند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    شانس هم نداریم
    گوشیمون منفجر بشه
    شاید اپل یک ایفون بهمون داد :)

    1. momo می‌گوید

      با منفجر شدن گوشی حتی جعبه آیفون رو هم تو خواب ببینی چه برس این که شرکت بیاد به ما گوشی بده. :(((

      1. Amir می‌گوید

        حالا منفجر بشه ما به اچ تی سی هم راضی هستیم