ساخت فصل سوم بازی مردگان متحرک هم تایید شد

روز گذشته در نمایشگاه کامیک-کان سن دیگو، رییس استودیوی تل‌تیلز (Telltale) آقای «کوین برنر» در کنار خالق کمیک مردگان متحرک «رابرت کرکمن» معروف حاضر شد و رسما تایید کرد که آن‌ها فصل سوم از بازی مردگان متحرک را نیز با همکاری هم می‌سازند.

0

متاسفانه جزئیات دیگری از این قضیه در نمایشگاه اعلام نشد. این یعنی هنوز داستان، تاریخ عرضه‌ی اولین قسمت از این فصل، پلتفرم‌های مقصد و دیگر مسائل هنوز مشخص نیست.

هفته‌ی گذشته، قسمت چهارم از دومین فصل این بازی توسط این استودیو به بازار عرضه شد. این استودیو علاوه بر سری بازی سریالی مردگان متحرک که تا کنون دو فصل از آن منتشر شده و با استقبال خوبی هم روبرو شده است، بازی دیگری در همین سبک به نام “The Wolf Among Us” دارد که تاکنون یک فصل آن کامل شده است.

همچنین این استودیو بر روی یک بازی سریالی بر اساس دنیای بی‌نظیر بازی‌های “Borderlands” نیز کار می‌کند و قرار است بازی “Game of Thrones” را نیز بسازد.

اقتباس بازی‌سازی از کمیک و سریال معروف مردگان متحرک، به حدی موفقیت‌آمیز بوده که علاوه بر این‌که عنوان «بهترین بازی سال» را برای فصل اول مردگان متحرک به ارمغان آورده، بلکه شروعی برای ادامه‌ی اقتباس‌های این‌چنینی در آینده است. شرکت تل‌تیلز سردمدار همین موج جدید بازی‌هاست.

Source: bagogames

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.