اولین آپدیت ویندوزفون 8.1 با پشیبانی از پوشه‌ها و کیس‌های تعاملی در راه است

به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد تا اولین آپدیت را برای ویندوزفون 8.1 ارائه کند و برخی از ویژگی‌های آن را نیز به تولیدکنندگان اعلام کرده است. این آپدیت که Windows Phone 8.1 GDR1 نام دارد برخی دیگر از کمبودهای ویندوزفون را نسبت به رقبا رفع خواهد کرد.

0

Windows-Phone-Folder

یکی از مهم‌ترین تغییرات این آپدیت پشتیبانی از پوشه‌ها است. با این آپدیت قادر خواهید بود تا کاشی‌ها را با نگه‌داشتن و رها کردن روی یکدیگر بکشید و پوشه‌هایی برای سازماندهی اپلیکیشن‌هایتان ایجاد کنید. این قابلیت مدت‌هاست در اندروید و iOS وجود داشته است و نهایتاً پا به ویندوزفون خواهد گذاشت.

Dot-View-Cover

یک ویژگی جدید و مفید دیگر پشتیبانی از کیس‌های تعاملی مانند کیس‌هایی است که اچ‌تی‌سی، سامسونگ و ال‌جی پیش از این ساخته بودند. این کیس‌های فعال با باز شدن درب به صورت خودکار صفحه گوشی را روشن می‌کنند و حتی می‌توانند با درب بسته اطلاعات مفیدی را نمایش دهند. یک نمونه بارز این کیس‌ها Dot View اچ‌تی‌سی وان M8 است. از آن‌جایی که طبق گزارش‌ها اچ‌تی‌سی در حال کار بر روی یک گوشی سری وان با سیستم‌عامل ویندوزفون است ممکن است یک کیس Dot View مخصوص نیز برای آن آماده کند.

ویژگی‌های دیگر این آپدیت شامل پشتیبانی از وضوح 1280×800 پیکسل، دستگاه‌های 7 اینچی، سازگاری کورتانا با خودرو، یک کاشی زنده برای اپلیکیشن فروشگاه و همچنین VoLTE است. گفته می‌شود مایکروسافت نهایی کردن این آپدیت را به انجام رسانده است اما عرضه ابتدایی آن برای توسعه‌دهندگان احتمالاً هفته آینده و یا پس از آن آغاز خواهد شد.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.