کمپانی Bose از بیتس به علت نقض پتنت‌هایش شکایت کرد

دوست‌داران موسیقی و خوره‌های صدا کمپانی Bose را با هدفون‌های بسیار باکیفیت و البته گران‌قیمتش می‌شناسند. این شرکت در برخی هدفون‌هایش از فناوری‌هایی برای خنثی کردن صدای محیط یا همان Noice-Canceling استفاده می‌کرد و حالا از Beats برای نقض این پتنت‌ها شکایت کرده است.

0

این دو کمپانی پیش از این بدون مشکل در کنار یکدیگر فعالیت می‌کردند اما حالا که اپل بیتس را خریداری کرده است شاید Bose به فکر افتاده تا چند میلیون دلار از پول Dr Dre را با این شکایت از چنگش درآورده و به اصطلاح مویی از خرس بکند!

Bose-QuietComfort-vs-Beats-Studio

بیتس از فناوری Noise Cancellation در هدفون‌های سری استودیو، استودیو بی‌سیم و بیتس پرو استفاده می‌کند که موارد شکایت مدل‌های استودیو هستند. به ادعای Bose این فناوری‌های بخشی مهم از کسب و کار این شرکت به حساب می‌آید و برای این ادعا Bose اسناد زیادی در مورد تحقیقات و هزینه‌های زیاد از سال 1978 به دادگاه ارائه کرده است.سری هدفون‌های محبوب QuietComfort از Bose نمونه‌های خوبی از این فناوری به حساب می‌آیند.

Bose امیدوار است دادگاه بیتس را محکوم شناخته و جریمه‌ سنگینی برای جبران خسارات این کمپانی از آن دریافت کند؛ همچنین تا رفع مشکل فروش سری Beats Studio را نیز متوقف کند.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.