اچ‌تی‌سی وان M8 در رنگ‌های جدید قرمز و صورتی معرفی شد

در گذشته اچ‌تی‌سی وان M8 در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و خاکستری باروتی معرفی شده بود و امروز اچ‌تی‌سی از رنگ‌های قرمز و صورتی برای دارندگان این گوشی در انگلستان رونمایی کرد.

0

HTC-One-M8-Red

البته این نکته را نیز باید در نظر داشت که رنگ قرمز این گوشی به صورت اختصاصی برای استفاده در شبکه مخابراتی O2 در نظر گرفته شده است. و نسخه صورتی اچ‌تی‌سی وان M8 توسط فروشگاه موبایل Carphone Wearhouse از ۱۶ همین ماه در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت، جالب اینجاست که خریدارانی که به صورت پیش‌خرید وان ‌M8 را تهیه کرده‌اند کیف اصلی این گوشی را که بسیار زیباست و با نام HTC Dot View شناخته می‌شود را نیز به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

HTC-One-M8-Pink

در خصوص رنگ‌های جدید در نظر گرفته شده از جانب اچ‌تی‌سی نیز باید گفت که رنگ قرمز، وان M8 را بسیار شیک نمایش می‌دهد و این در حالی است که مدل صورتی این گوشی ظاهری زنانه دارد. با وجود انحصار فعلی رنگ‌های جدید به اپراتورهای خاص انتظار می‌رود این رنگ‌ها مدتی بعد در بازارهای جهانی نیز یافت شوند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.