گزارش مالی سه‌ماه اقتصادی دوم ال‌جی از افزایش سوددهی این شرکت حکایت دارد

شرکت ال‌جی الکترونیکس به‌تازگی نتایح سه‌ماهه‌ی دوم اقتصادی در این سال را منتشر کرده که نشان می‌دهد دوره‌ی خوبی را سپری کرده‌اند.

0

طبق گزارش‌ها سود خالص ال‌جی در طول این دوره‌ی سه ماهه 412 میلیارد وون کره معادل 399.8 میلیون دلار آمریکا بوده و این سود بدون احتساب مالیات و موارد دیگر 588.5 میلیون دلار است که رشد 26.5 درصدی سال‌به‌سال را نشان می‌دهد. البته درآمد کل این شرکت یعنی کل چیزی که از فروش و منابع دیگر به دست آمده و هزینه‌های ساخت و تولید و بازاریابی از آن کسر نشده 14.93 میلیارد دلار است که رشد 7.7 درصدی نسبت به سه‌ماهه‌ی گذشته را در پی دارد.

lg electronics

شرکت LG Mobile Communications که زیرشاخه‌ی ال‌جی الکترونیکس است توانست در طول این سه ماه 14.5 میلیون گوشی هوشمند را به فروش برساند که رشد 20 درصدی نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد. یک‌سوم این فروش متعلق به گوشی‌های LTE ال‌جی است. در نتیجه فروش گوشی‌های هوشمند ال‌جی هم رشد به همراه داشته که این رشد 16 درصدی است. فروش ال‌جی نسبت به همین موقع در سال قبل 16 درصد افزایش داشته که کل درآمد حاصل از آن 3.51 میلیارد دلار بوده که این رقم بیش‌ترین مبلغ از اوایل سال 2010 می‌باشد. سود حاصله بدون کسر مالیات هم 83.4 میلیون دلار است.

شرکت LG Home Entertainment که زیرشاخه‌ی ال‌جی الکترونیکس محسوب می‌شود هم بسیار خوب ظاهر شده. به‌طوری‌که سود 150 میلیون دلاری را نسیب ال‌جی کند که رشد 64.9 درصدی نسبت به سال قبل محسوب می‌شود.

اما زیرشاخه‌ی لوازم خانگی ال‌جی یعنی LG Home Appliance کاهش 5 درصدی در درآمد را تجربه کرده. درآمد این بخش 2.94 میلیارد دلار بود. بخش LG Air Conditioning @ Energy Solution هم که مرتبط با کولرها و راه‌های صرفه‌جویی در انرژی می‌باشد سود 159.4 میلیون دلاری عاید ال‌جی کرده است.

با مشاهده‌ی این گزارشات می‌بینیم که ال‌جی تقریبا در همه‌ی زمینه‌ها خوش درخشیده و دوباره توانسته با فروش بالای تلفن همراه به روزهای خوب خود برگردد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.