تماشا کنید: سامسونگ در این ویدئوی زیبای موج‌سواری خاصیت ضدآب محصولات خود را به رخ می‌کشد

تیم بازاریابی سامسونگ به قدر کافی بزرگ است که بتواند برای اهداف تبلیغاتی به راحتی کشتی غول پیکر Allure of the Seas در اقیانوس‌ها را داشته باشد و قطعا هیچکدام از اعضای این تیم نیز فاقد ویژگی الهام‌گیری نیستند. تمام تبلیغ‌هایی اخیری که از این شرکت دیده‌ایم به نقطه تبلیغی و مانور شرکت برمی‌گردند و به صورت خیلی حرفه‌ای ساخته شده‌اند.

1

ماموریت ویدیو‌های تبلیغاتی جدید سامسونگ گفتن این موضوع است که نرخ فروش محصولاتی سامسونگ در مقایسه با نرخ معمول فروش سامسونگ پایین آمده اما این موضوعی بین المللی است. اما در پایان این ویدیو جمله‌ای با عبارت Every day is day one نوشته می‌شود که قصد دارد پیامی شبیه به هر روز یه روز تازه است را به بیننده القا کند. یعنی اگر حرفه‌ای باشید یا یک تازه‌کار، امیدواری به موج سواری و سوار شدن بر هر موجی هیجانی شبیه به روز اول آن را دارد.

تعداد زیادی تصویر و ویدیو در زیر آب گرفته می‌شود که البته شک داریم توسط گلکسی S5 انجام شده باشد. اما اینطور که پیداست مانور تبلیغاتی سامسونگ در این ویدیو تنها به منظور پر رنگ کردن مجوز IP67 ضد آب محصولات این شرکت کره‌ای است. در صورت با دقت تماشا کردن ویدیو متوجه سری جدید هدفون‌های سامسونگ نیز در این ویدیو خواهید شد. در پایین می‌توانید ویدیو زیبای موج سواری با محصولات سامسونگ را تماشا کنید:

blog.gsmarena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Nanchu می‌گوید

    ماشاالله چقدر تعداد پست های فارنت زیاد شده باید از بقیه سایت ها. بیشتر چک شه!

    از معدود تبلیغ های قشنگ سامسونگ.درست به سلام تبلیغ های اپل