مشخصات فنی سونی Xperia Z3 توسط evleaks فاش شد

پیش از این نیز تصاویر و مشخصات پرچم‌دار آینده سونی درز کرده بود اما حالا افشاکننده معتبر evleaks این اطلاعات را منتشر کرده است. به نظر می‌رسد به جز ظاهر گوشی مشخصات فنی آن نسبت به Z2 تقریباً بدون تغییر باقی مانده است.

0

به ادعای Evleaks اکسپریا زد3 با شماره مدل D6653 از صفحه‌نمایش 5.15 اینچی با وضوح 1080p عرضه خواهد شد که کمی هم نسبت به صفحه‌نمایش 5.2 اینچی زد2 کوچک‌تر است. پردازنده نیز بدون تغییر مانده و زد3 به یک پردازنده اسنپ‌دراگون 801 با فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 330 به همراه سه گیگابایت رم مجهز می‌شود.

در مورد دوربین هم با وجود این‌که نمی‌توان از روی مشخصات قضاوت کرد به نظر می‌رسد استفاده از همان سنسور 20.7 مگاپیکسلی با لنز G سونی برای چهارمین بار متوالی بهبود آن‌چنان زیادی را به همراه نخواهد داشت. به هر حال امیدواریم این‌بار با بهینه‌سازی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دوربین زد3 رقیب بهتری برای گلکسی اس 5 و ال‌جی جی3 باشد.

16 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 4.4.4 از دیگر مشخصات احتمالی Xperia Z3 هستند و به نظر می‌رسد شاید تنها تغییر مربوط به ظاهر گوشی و ضخامت کمتر (تنها 7 میلی‌متر) باشد. به نظر می‌رسد سونی از زمان عرضه Xperia Z1 تاکنون پرچم‌دارهای خودش را بسیار شبیه به هم عرضه کرده است و اگر قصد دارد کاربران قدیمی را به خرید گوشی‌های جدید وادار کند بهتر است تحول بیشتری در سری گوشی‌هایش ایجاد کند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.