چگونه از شر اعلان های مزاحم در اندروید خلاص شویم

کسی مفید بودن اعلان‌ها (Notifications) در گوشی‌های اندرویدی را انکار نمی‌کند. اعلان‌های اندروید قرار ملاقات‌های مهم را یادآوری می‌کنند و اگر ایمیل جدیدی دریافت شود به ما اطلاع رسانی می‌کنند. اما اگر قرار باشد تعداد زیادی از آن‌ها پس از هر مدت کوتاه هشداری را ایجاد کنند، مطمئنا وجود آن‌ها آزار دهنده خواهد شد. در این مطلب قصد داریم نحوه غیر فعال کردن اعلان‌های خسته کننده و آزار دهنده را نشان دهیم. با فارنت همراه باشید.

214

See-them-Lets-disable-these-annoying-notifications

در بین توسعه دهندگان بازی تقریبا این موضوع تبدیل به عادت شده که در زمان عدم بازی کاربر تا یک روز هشداری از طرف بازی ارسال شود یا اینکه نسبت به خرید درون برنامه‌ای اپلیکیشن، استفاده کننده گوشی دائما اعلان‌هایی را دریافت کند. همانطور که خودتان می‌دانید اکثر افراد به تخفیف درون برنامه‌ای اپلیکیشن اهمیتی نمی‌دهند و بیشتر این نوتیفیکیشن‌ها بیشتر آزار‌دهنده هستند تا کمک کننده، خوشبختانه غیر فعال کردن اعلان‌های آزار دهنده اندروید کار راحتی است و هیچ دوره خاصی را لازم نیست بگذرانید؛ تنها تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

Go-to-Settings--gt-Apps

برای اینکه در این راهنما به هدف خود برسیم ما قصد داریم اعلان‌های آزاردهنده بازی آسفالت 8 که اتفاقا بازی بسیار خوبی است را غیر فعال کنیم. با اینکه این بازی در بین بهترین بازی‌های اندروید قرار می‌گیرد اما باز هم در صورت دادن هشدار‌های تکراری و بی‌ریط در زمان عدم حضور در بازی قطعا خسته کننده خواهد شد.

Find-the-culprit

قدم اول ما رفتن به تنظیمات گوشی هوشمند اندرویدی است. زمانی که وارد منوی Settings شدید بخشی را خواهید دید که در آن تمام اپلیکیشن‌های نصب شده قرار گرفته است و در بیشتر گوشی‌های اندرویدی با کلمه “Apps” نام‌گذاری شده است. مطمئنا بازی Asphalt 8 نیز در این لیست وجود خواهد داشت. این بازی را پیدا کنید و با کمی نگه داشتن دست خود بر روی آن به صفحه اطلاعات مربوط به این بازی بروید.

Disable-the-Show-notifications-option

همین که وارد بخش اطلاعات اپلیکیشن شوید به شما منوی به شکل بالا داده می‌شود که در آن مشخص شده چقدر از فضای حافظه‌های دستگاه اشغال شده است. همچنین این همان صفحه‌ای است که می‌توان اپلیکیشن انتخاب شده را حذف یا غیر فعال کنیم. هیچکدام از این موراد فعلا در اولویت ما نیستند و تنها قصد داریم مشکل اعلان‌های مزاحم این بازی را حل کنیم، به این منظور گزینه “Show notifications” را در این صفحه به صورت تیک خورده خواهید دید که باید تیک آن را بردارید. در واقع با غیر فعال کردن این گزینه برای هر اپلیکیشن، اعلان‌های آن اپلیکیشن متوفقف خواهد شد. بنابراین همین روند را برای هر برنامه‌ای که دوست ندارید اعلان یا نوتیفیکیشنی از آن دریافت کنید، تکرار کنید.

Hit-on-OK

حتما این موضوع را در ذهن داشته باشید که غیر فعال کردن اعلان‌های مزاحم تنها مختص به بازی‌ها نیست، بلکه برای هر اپلیکیشنی که با هشدار های متناوب قصد اذیت کردن شما را داشته باشد، قابل غیر فعال سازی است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

214 نظر برای این مطلب
  1. مسعود می‌گوید

    در حین بازی،کلش برنامه تلگرام میاد،رو صفحه…دلیلش چیه

  2. بهار می‌گوید

    سلام گوشی من سامسونگ جی۷ نمی دونم چرا همش از گوگل پلی وسط خوندن پیانهام با تو هر صفحهدای میرم تو هر برنامه ای که میرم یکدفعه تبلیغ میاد تمام صفحه رو پر می کنه باید حتما ضربدرو بزنم که بره هر کاریم کردم غیرفعال نشد نمی دونم از چیه حتی این روشیم که شما گفتید تنجام دادم ولی اصلا تو برنامش تیک نداشت چیکار کنم لطفا یه راهکاری بدید ممنون

    1. علی ارغوان می‌گوید

      حتما از یکی از برنامه هایی هست که نصب کردید

    2. Taha_hosein_313 می‌گوید

      سلام مشکل منم همین هست همه کار کردم حل نشد برای شما درست شد ؟
      اگه شد خواهشا به منم خبر بدید تو تلگرام @taha_hosein_313

    3. Ana می‌گوید

      سلام منم تازه A7 خریدم و امروز از صبح هی پیام تبلیغاتی روی گوشی میاد وهمه ی صفحه رو میگیره و باید ضربدر رو برنم تا خارج اما چند دقیقه بعد دوباره این پیام میاد

      1. محسن صحافی می‌گوید

        مربوط به یکی از برنامه هاست. طبق آموزش داخل مطلب پیداش کنید و پاکش کنید.

        1. Ana می‌گوید

          نه مربوط به هیچکدوم نیست.من نوتیفیکیشن همه ی برنامه ها رو آف کردم .اما بازم با وصل وای فای .هر چند دقیقه یه بار این صفحه ی تبلیغ میاد و کل صفحه رو می گیره.

          1. محسن صحافی می‌گوید

            امکان نداره! بالاخره از یک برنامه‌ای فرمان میگیره برای باز شدن. از اینجا نمیشه بیشتر راهنمایی کرد مطلب رو بخونید لطفا

          2. Saeed می‌گوید

            من هم دقیقا همین مشکل رو دارم و تبلیغات مربوط به پلی استوری هستش و تیک نوتیفکیشن هم نداره که برداریم لطفا اگه راهی پیدا کردین منم با خبر کنید. سپاس

  3. محمد می‌گوید

    سلام واقعاااا ازتون ممنونم نمیدونم چطور تشکر کنم یکی دو روز بود تبلیغات برنامه ی گوگل پلی استور روووو مخم بود اما با این کار راحت شدم البته قبلا همین روش رو امتحان کرده بودم اما حالا دیگه کاملا جواب داد ممنون از سایت خوبتون دوستدار شما

  4. یاسی می‌گوید

    عااالی ممنون واقعا

  5. Amir می‌گوید

    سلام
    چه کنم که اگر پیامی برام اومد فقط صدای هشدار بیاد
    نه تا وقتی اون پیامو بخونم صدای هشدارش بیاد
    آندروید ۶

    1. شیم می‌گوید

      منم این مشکلو دارم تروخدا ب منم بگین

  6. علی می‌گوید

    ببخشید واسه من پیام تبلیغاتی میاد رو صفحه گوشیم اونم تبلیغ برنامه هست دست هم بخوره اتوماتیک شروع به دان میکنه نمیدونم چه کنم

  7. Hasti می‌گوید

    من گوشیم htc تا یه پیام یا زنگ میخوره شروع میکنه مداممم ویبره میزنه یا صدا میده تا بخونم پیامو یه خواب راحت ندارم تورو خدا بگین چیکار کنم

  8. مهناز می‌گوید

    مرسی خیلی به دردم خورد

  9. H می‌گوید

    سلام تو رو خدا یکی به من بگه چطوری لرزش اعلان بازی رو غیر فعال کنم؟؟؟هر اعلانی میاد برام میلرزه

  10. Soheil می‌گوید

    خب وقتی من نمیدونم از چه برنامه ای هستن چطور اعلاناتش رو تیکش رو بردارم.آقا نمیدونم.یکی کمکم کنه خسته شدم

  11. Soheil می‌گوید

    سلام.ببخشید من یه مشکل کوچیک دارم.یه تبلیغ یا یه اعلان الکی و مسخره همش میاد رو صفحه گوشیم هرجا ک باشم چ تلگرام چه واتس اپ و چه برنامه های دیگه.همش میاد رو صفحه گوشیم و میگه شما یه برنامه دارید.و من تنهاراهی ک میتونم موقتا ازش راحت بشم ضربدریه ک گوشه بالاش داره.ولی باز میاد.نمیدونم چیکار کنم خسته شدم کسی میتونه راهنماییم کنه؟؟

  12. لیلی می‌گوید

    خدا الهی خیرتون بده نجاتم دادین

  13. علی می‌گوید

    سلام چند روزی است تا انترنت مو روشن میکنم برنامه دانلود مشه وعلانات مییاد چیکار کنم قت بیشه

  14. علی می‌گوید

    سلام ببخشید من تازه اندروید گوشیمو 6.0.1کردم گوشیم نوت4 هروقت دارم چیزی مینویسم یا میرم تو بازی یا هرکار دیگه ای میخوام کنم صفحه دیگه تکون نمیخوره چون ی چیزی میاد برام نوشته exampleباید هی برم اونو ببندم مثل بقیه برنامه ها ک کار ادم باهاشون تموم میشه میبندن خیلی مزاحمه هر 1دقیقه برام میاد لطفا کمکم کنید خیلی اعصابمو خورد کرده

  15. سوفیا می‌گوید

    سلام بابت من چند روزه خود به خود برنامه نصب میکنه.
    بعضی مواقع برنامه س. ک سی. نصب میکنه . واقعا خسته شدم چیکار کنم؟

  16. رحیم می‌گوید

    سلام ببخشید من مشکل برعکس رو دارم انستاگرام من اعلان ها برای من ارسال نمیشه این دکمه هم روشن هت حتی خاموش روشن هم کردن این تیک رو ولی باز هم نمیاد میشه کمک کنید ؟

    1. داداش محسن مهربون می‌گوید

      منم همین مشکل رو دارم. بعضی برنامه هاکه اعلانهاشون رو فعال کرده بودم الان یک هفته میشه که اصلا بغیر از پیام بقیه که فعال کردم چیزی برام ارسال نمیکنن.. میشه بگید علتش چیه؟؟؟برای بروزرسانی برنامه ها همش برام اعلانهاش میومد ولی اینم نمیاد./

  17. SIGMA services می‌گوید

    من اندروبد 6.0.1 استفاده میکنم نمیدونم از کدوم برنامه اعلان میاد! باید چیکار کنم؟

  18. باربد می‌گوید

    سلام من یک چند وقتی هست یک سری تبلیغ از گوگل پلی برام میاد ، بهم گفتن اگه گوگل پلی را غیر فعال کنی دیگه نمیاد اما این کار هم فاید نداشت ، گوشیمم هم دوباره به تنظیمات کار خانه اوردم اما بازم این تبلیغا بعد از چند وقتی سرو کله شون پیدا میشه تو را به خدا کمکم کنید ،،، هزارتا برنامه نصب کردم اما دو باره میاد دیگه خسته شده ام ،…….

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      تبلیغاتی که ظاهر میشن ربطی به گوگل پلی ندارن به برنامه های که نصب کردید ربط دارن. بگردید ببینید مربوط به کدوم برنامه هستن. آمورش بالا رو هم برای همین نوشتیم که بخونید!

  19. saeed dna می‌گوید

    سلام به موبایل من فقط تبلیغات میاد مثلا یک بازی میاره میگه دانلود کنید چکار کنم

  20. ستیلا می‌گوید

    سلام من گوشیم سامسونگه وقتی از طرف تلگرام برام پیامی میاد تمام مشخصات طرف عکسو اسمو حتی پیامی که داده بالای صفحه گوشیم میاد…چجوری می تونم حذفش کنم؟؟؟چه کار کنم که دیگه نیاد؟؟؟

    1. nafas می‌گوید

      سلام…باید بری تو تلگرام خودش قفل داره اگه قفلش کنی دیگه مشخصات و پیام نمیاد بالا صفحه فقط مینویسه a new message

  21. bardiaa می‌گوید

    درود//////
    مهندسین عزیز فار نت
    لطف کنید به نظرات و دیدگاه هایی دوستاتی که از بین همه سایت و وبلاگ و… فانت رو انتخاب کردن/اماهیچ‌گونهجوابی برای حل مشکلهای مطرح شده ندارد؟؟؟؟؟!!!!!!!
    منم گرفتار مشکل باز شدن صفحه های اتوماتیک حین کار با نرم افزارهای آنلاین هستم/ و وسط بازی یا …. صفحه ایی باز میشه که مربوط به Google ads هیت/ و فقط یه علامت ضربدر ( کلوز داره)تممنوتیکهارو دیاکتیو‌کردن بار میات
    واقعن عصبی میکنه آدمو
    حافظ- میلاد-زهرا- محمد-و….
    لطفا یه جواب ر خور شان فارنت عنایت کنید
    با تقدیم احترام
    Bardiaa

  22. زهرا می‌گوید

    سلام منم همین مشکلو دارم دیوونه شدم

  23. MobammaDm می‌گوید

    سلام..آقا من اصلا اعلان دانلود بالا رو نمیاره..هر چی ک دانلود میکنم میزنه استارتینگ دانلود ولی علامتی بالا صفحه نیس…دانلود هم میکنه..چ کنم؟

  24. امید می‌گوید

    سلام من هم همین مشکل نظر های بالا رو دارم ولی اصلا اکانت گوگلم نصب(سینک) نشده که بخاد اپدیت بشه در ضمن من برنامه هایی رو که دارم بروز نمیشه یه برنامه یا بازی که اصلا ندیدم خودبه خودی میاد نصب شه.

  25. احمدی می‌گوید

    سلام من اعلانهای گوشیم اعلان نمیشه مثل تلگرام و اینستاگرام گوشی هوآویg8

  26. فافا می‌گوید

    سلام من چند روزه گوشی سامسونگ گلکسی جی سون خریدم همه چیش خوبه ولی از همون لحظه که روشنش کروم یه پیام اخزار راجع به امنیت گوشی میده و مینویسه که گوشیرو خاموش کن تا تهدید امنیتی که شناسایی شده غیر فعال بشه ،خاموش و روشن که می کنم بازم همون پیامو میده، ضمنا تیک اعلان هاش در تنظیمات گوشی زده شده و غیر فعاله من نمیتونم تیکشو بردارم لزفا جوابو برام ایمیل کنید ممنونم

    1. Agrin می‌گوید

      منم همین مشکل رو دارم اگه مشکل شما حل شده منم راهنمایی کنید

  27. خشایار می‌گوید

    سلام گوشی اس 6 دارم،
    برام اس امس میاد! وقتی که پیام رو نگاه نمیکنم و خونده نمیشه، هر 1 دقیقه هشدار میده!
    نمیدونم چجوری غیر فعالش کنم

  28. محمد هادی می‌گوید

    سلام من یک چند وقتی هست یک سری تبلیغ از گوگل پلی برام میاد ، بهم گفتن اگه گوگل پلی را غیر فعال کنی دیگه نمیاد اما این کار هم فاید نداشت ، گوشیمم هم دوباره به تنظیمات کار خانه اوردم اما بازم این تبلیغا بعد از چند وقتی سرو کله شون پیدا میشه تو را به خدا کمکم کنید ،،، هزارتا برنامه نصب کردم اما دو باره میاد دیگه خسته شده ام ،…….

  29. محمد می‌گوید

    سلام.یه چن وقتیه تا وای فای گوشی رو روشن میکنم یا با استفاده از داده ها به نت وصل میشم کلی تبلیغات برام میاد.کلی برنامه خود به خود نصب میشن و حذف کردنشون هم فایده نداره.تنظیمات کارخانه هم زدم ولی فایده نداشت.تیک اعلان های همه نرم افزار ها رو هم برداشتم ولی فایده نداشت.تو رو خدا کمکم کنید

    1. علی می‌گوید

      سلام.این جور پیغام ها و نصب ها مربوط به یک برنامه است که روی گوشیتان نصب است.کافیه شکل آیکون برنامه هایی که خودکار دانلود می شوند(شکل آیکون مربوط به برنامه ای است که از قبل نصب شده) را ببینید و آن برنامه را از گوشی حذف کنید.من خودم برنامه مکعب روبیک را داشتم که برایم چنین مشکلی ایجاد می کرد.

  30. زهرا می‌گوید

    سلام منم مشکلات گوشیم مثه بقیست .
    تا وایفای رو فعال میکنم هزار جور برنامه خودبخودنصب و اجرا میکنه هر چی هم غیر فعالشون میکنم یا حذفشون میکنم فایده ای نداره تو رو خدا تا گوشیمو نزدم تو دیوار یه راه حلی ارایه بدید .
    مرسی

    1. محمد می‌گوید

      دقیقا من هم همین مشکل رو دارم.اصلا دارم دیوونه میشم.خود به خود برنامه ها نصب میشن.حذفشون هم که میکنی یه ساعت دیگه دوباره میبینی نصب شدن.تو رو خدا کمک کنید

      1. میلاد می‌گوید

        سلام دوست عزیز نرم افزارهای شما به صورت خودکار از گوگل پلی اپدیت میشه.باید به تنظیمات گوگل بری و گزینه اپدیت برنامه ها هنگام اتصال به وای فایرو غیر فعال کنی. این روش برلی همه گوشی ها با هرمارک و اندرویدی میباشد.

      2. حافظ می‌گوید

        دقیقا منم همین مشکل رو دارم (بدبختانه)

  31. Wolverine می‌گوید

    اقا من نوکرتم دمت گرم خیلی عالی بود.

  32. مسعود می‌گوید

    ممنون برادر داشتم کلافه میشدم
    الان خوب شده استاتوس بار خلوت و شسته رفته

  33. شهنام می‌گوید

    همه اپلیکیشن ها رو تیکشون برداشتم ولی باز تبلیغات دارم
    باید را ه دیگه ای واسه این مشکل باشه!

  34. دانوش می‌گوید

    اعصابم خورد شده همش عکسای بد میاد رو گوشیم و تبلیغ فیلم های +۱۸میاد و تبلیغ وسط بازی میندازه بیرون باز ی اسفالت رو هم ندارمچیکار کنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      مطلب رو برای این نوشتیم که بخونید و انجام بدید..

  35. بهروز می‌گوید

    اره منم مشکل شمارو دارم واقعا کلافه شدم به جون مادرتون قسم یه راه حل بگید من انقد عصابم خورد شده که چند بار هم گوشیمو زدم داغون کردم الان صفحه گوشیم ترک خورده به نظرتون چیکار کنم اگه ایمیل کنید خوشحال میشم

  36. farhan می‌گوید

    سلام .آقا جان مادرت بگو من چیکار کنم تا به وای فای وصل میشم انواع تبلیغات میاد که ادم شاخ در میاره وسط اتک وار (کلش آف کلنز) تبلیغات میاااااااااااد دق مرگ شدم چیکارش کنم اینو دوستم دیگع ی کاری برام کرد که هرچی میشه حتی تو اینترنتم وصل نیستم مینویسه برنامه …………. متوقف شده است یعنی همه جا میاد ولم نمیکنه تورو خدا جون اون کسی که دوسش داری ی راه حلی بهم بگو به ایمیلم جواب بده پاسختو

    1. محسن صحافی می‌گوید

      تمام این قسم ها رو خوردید اما مطلب رو نخوندید!

  37. حامد می‌گوید

    سلام
    لطفا کمک کنید
    واس من متفاوته مشکلم
    تا به اینترنت وصل میشم هزار جور تبلیغات میاد
    وحشتناک تر از همه اینه یه ضربدر داره تا اونو نزنی نمیره
    فیلم پخش میکنه
    آهنگ میزاره
    ۶۰ تا برنامه میاره میگه دانلودش کن
    فلان بازی رو فیلم تبلیغاتیشو میاره
    جدیدا هم خودش برنامه دانلود میکنه نصب میکنه
    اینترنت سیمکارتو وای فایم خاموش میکنم خودش اتوماتیک روشن میکنه
    وسط صحبت کردن و هرکاری که میکنم تبلیغات میفرسته با آهنگ
    توروخدا کمکم کنید
    بازگشت به تنظیمات کارخانه زدم درست نشد
    حتی فلش هم کردم درست نشد
    اعلان ها رو برداشتم نشد
    تنظیمات تبلیغات گوگل رو تیکشو برداشتم نشد
    دیگه دارم دیوونه میشم

    1. fatemeh27374 می‌گوید

      دقیقا دقیقا دقیقا منم مشکل شمارو دارم چندباری از حرصم میخواستم گوشی رو بکوبم تو دیوار.کل شارژام به خاطر اینکه رومینگ گوشیم به طور خودکار روشن میشه تموم میشه.تا از خونه میرم بیرون و وای فام قطع میشه رومینگ سیمکارتم روشن میشه به طور خودکار و هی باید خاموش کنم و باز روشن میشه.تبلیغات هم که امونمو بریده
      تورخدا اگه راه حلشو فهمیدید به منم بگید…

  38. mhgz می‌گوید

    سلام خدا خیرتون بده گوشی من هنگ می کرد به خاطر تبلیغات زیاد

  39. Omid می‌گوید

    سلام .من هر برنامه ای ک میخوام باز کنم اول تبلیغات میاد باید ببندم بعد دوباره برنامه رو باز کنم بعدشم ک برنامه رو باز میکنم بسته میشه باز مجدد باز میشه ک گاهی چند ثانیه هنگه و کنار بزنامه ها یک ضبدر داره ک تا اونو نبند هیچکار نمیتونم بکنم لطفا راهنماییم کنید.با تشکر

  40. زهرا می‌گوید

    سلام ، لطفا منو هم از شر این تبلیغات مزاحم راحت و راهنماییم کنید، تبلت اندروید دارم، ممنونم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      مطلب آموزشی هست و برای همین نوشتیم!

  41. رضا می‌گوید

    سلام .من هر برنامه ای ک میخوام باز کنم اول تبلیغات میاد باید ببندم بعد دوباره برنامه رو باز کنم بعدشم ک برنامه رو باز میکنم بسته میشه باز مجدد باز میشه ک گاهی چند ثانیه هنگه و کنار بزنامه ها یک ضبدر داره ک تا اونو نبند هیچکار نمیتونم بکنم لطفا راهنماییم کنید.با تشکر

  42. شایان می‌گوید

    سلام
    تو رو خدا کمکم کنین
    من وقتی ب اینترنت وصل میشم تبلیغات زیادی برام میاد که اکثرا توسط استار اپ برام میاد

  43. پیمان می‌گوید

    سلام منم این مشکلو دارم با این تفاوت که مال من یهو پاپ اپم میاد برا خودش فیلم نشون میده و اهنگ میزاره واقعا کلافه شدم

  44. سميه می‌گوید

    سلام من وقتی ازنرم افزارهای بازی استفاده میکنم بعدازاینکه بازی تموم میشه ومیخام دوباره مرحله روبرم ی سری تبلیغات بازی های دیگ میادمیخاستم بدونم هیچ راهی وجودنداره تادیگ این تبلیغات نیاد؟

  45. بردیا می‌گوید

    نه فیلتر شکن ندارم ولی این تبلیغات اگر
    کانکت باشم پایین اکثر بازیها طاهر میشه.چجوری بفهمم مال کدوم بازیه??

  46. بردیا می‌گوید

    با سلام
    مدتی پایین بازیهایی تبلت تبلیغات مختلف +18 میاد.که سایتش مال google adds میباشد.چیکار کنم از شر خلاص بشم.لطفا راهنمایی بفرمایید.
    متشکرم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      شاید از فیلترشکن های با تبلیغات استاده می کنید. قطعا مربوط به اپلیکیشن خاصی هست

      1. عادل می‌گوید

        درسته برید تو تنظیمات گوشی بعد تو قسمت برنامه ها یه برنامه ای نصب شد که یه آیکن بشکل ارم اندروید داره اون برنامه رو حذف کنید برنامه اسمش رو بخاطرم نمیاد ولی از وقتی اینکارو کردم از شر این مزاحم ها خلاص شدم.

  47. حمید می‌گوید

    منم مشکل امین رو دارم خیلی زیاد اعلان میاد کلافه شدم . غیر از واتس آپ تیک همه اعلان ها رو برداشتم. اگه کسی راه حل دیگه ای داره بگه لطفا.

  48. امین می‌گوید

    سلام بعضی از نرم افزارها هستند مانند zero مرتبا خودشان برای نصب اقدام می کنند و دستور لغو نصب میدهیم مجددا پیام میده با وجودی که نصب انجام نشده چطور میشه جلو گیری کرد

  49. نیلوفر می‌گوید

    خیلی جالب بود.عالی.ممنون.

  50. Nanchu می‌گوید

    یا اینکه تو لانچر های دیگه آیکن رو نگه میداری و میزنی app info میرسی مرحله آخر!