تماشا کنید: حالا می‌توانید قفل موتو ایکس خود را با خالکوبی دیجیتالی باز کنید!

از وارد کردن رمز و الگو برای باز کردن قفل صفحه گوشی خود خسته شده‌اید؟ از دقت تشخیص چهره هم ناراضی هستید؟ موتورولا به نجات شما می‌آید! با همکاری شرکت VivaLnk حالا می‌توانید قفل موتو ایکس خود را با خالکوبی دیجیتالی باز کنید!

1

همان‌طور که این شرکت پیش از این نیز خالکوبی دیجیتالی را معرفی کرده بود حالا رسماً شروع عرضه این فناوری را اعلام کرده است. این خالکوبی در واقع یک تگ NFC است که با این قابلیت وقتی پشت گوشی را به آن نزدیک می‌کنید قفل صفحه را باز می‌کند. این فناوری فعلاً تنها به گوشی موتو ایکس موتورولا محدود شده است و خالکوبی آن تا 5 روز حتی در صورتی که حمام کنید و یا پوست شما به شدت عرق کند دوام خواهد آورد.

VivaLnk یک بسته ده‌تایی از این خالکوبی‌ها را به قیمت 10 دلار می‌فروشد که برای 50 روز کافی است؛ با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شوید که هر سال باید برای خرید این خالکوبی‌ها حدود 80 دلار پرداخت کنید! آیا چنین مبلغی ارزش امنیت در عین راحتی را دارد؟

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. شاهزاده امنیت می‌گوید

    برای امنیت هر چی پول بدی کم است