تماشا کنید: ویدئو تبلیغاتی فورد برای آخرین Falcon XR8

در این ویدئو که از سوی فورد استرالیا منتشر شده می‌توانید نسخه اولیه این خودرو را که البته ماسکی بر روی صورت آن وجود دارد مشاهده کنید. این بدان‌معناست که امکان تغییرات گسترده در طی فرایند طراحی وجود دارد.

0

خودروی جدید فود، Falcon XR8 از جمله خودروهایی بوده که اخیرا مطالب زیادی را در وب به خود اختصاص داده و کارشناسان زیادی به بیان حدس و گمان درباره ظاهر این خودرو پرداخته‌اند.

شرکت فورد نیز تنها تصاویری از چراغ‌های عقب این خودرو منتشر کرده و به ذکر این نکته بسنده کرده بود که قسمت جلو و پشت خودرو به طور کامل طراحی مجدد خواهند شد.

اما در این ویدئو که از سوی فورد استرالیا منتشر شده می‌توانید نسخه اولیه این خودرو را که البته ماسکی بر روی صورت آن وجود دارد مشاهده کنید. این بدان‌معناست که امکان تغییرات گسترده در طی فرایند طراحی وجود دارد.

در نگاه اول، این خودرو ما را به یاد Mustang می‌اندازد، به ویژه اینکه طراحی دور جلو پنجره به طرز باورنکردنی مشابه خودروی یادشده است!

 

Themotoringguru

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.