برترین بازی‌های 2 تا 4 نفره مخصوص ویندوزفون

پیش‌تر در یک مقاله به معرفی برترین بازی‌های چند نفره برای بازی روی یک دستگاه پرداختیم که مشترک بین اندروید و آی‌اواس بودند. اما در این مقاله قصد داریم به معرفی این نوع بازی‌ها بپردازیم که فقط و فقط مخصوص ویندوزفون هستند و می‌توانند شما را ساعت‌ها سرگرم کنند.

2

البته در بین برترین‌های مشترک بین اندروید و آی‌اواس 2 بازی زیبا هم برای ویندوزفون موجود هست که می‌توانید آن‌ها را بازی کنید و لذت ببرید.

Air Soccer Fever
AirSoccerFeverPic
AirSoccerFeverاین بازی به عنوان یکی از برترین بازی‌های موجود در ویندوزفون‌استور شناخته شده است که دارای گرافیک زیبا و جذاب است. در این بازی توانایی این را دارید که با یک نفر دیگر بازی کنید اما این امکان هم وجود دارد که به صورت آنلاین با دیگران بازی کنید. این بازی حالت‌های مختلف دارد که در یکی از آن‌ها تعداد گل محدود می‌باشد و هر بازیکنی زودتر تعداد مورد نظر را به ثمر برساند برنده است. در این بازی می‌توانید 8 زمین مختلف و یک تیم از بین بیش از 100 تیم مختلف انتخاب کنید و با دوستان خود به رقابت بپردازید و سرگرم باشید.
دانلود رایگان از ویندوزفون‌استور با حجم 37 مگابایت
Chain Reaction
ChainReactionPic
ChainReactionیک بازی استراتژی نوبتی که بسیار ساده است و روی هر دستگاهی اجرا می‌شود. در این بازی فکری باید تمامی خانه‌های حریف را تصاحب کنید و اگر خانه‌ای پر شود منفجر می‌شود و خانه‌های همجوار تسخیر می‌شوند! همین موضوع هم باعث می‌شود در مواقعی این عهمل چند بار پشت سر هم تکرار شود و نام این بازی هم به خاطر همین اتفاق انتخاب شده.
دانلود رایگان از ویندوزفون‌استور با حجم 1 مگابایت
Classic Pong
ClassicPongPic
ClassicPongاین بازی به مانند بازی پینگ پنگ است و مهم‌ترین مزیت آن هم امکان بازی 2 نفره است. در این بازی می‌توانید رنگ زمین را از بین رنگ‌های ویندوزفون انتخاب کنید. می‌توانید سرعت بازی را روی دو سرعت مختلف تنظیم کنید و یا محدودیت امتیاز را تغییر دهید. افکت‌های صدای این بازی هم جذاب هستند.
دانلود رایگان از ویندوزفون‌استور با حجم 1 مگابایت
Reactor Multiplayer
ReactorMultiplayerPic
ReactorMultiplayerشما در این بازی نمی‌توانید به تنهایی کاری کنید و حتما باید 2 یا 3 یا 4 نفر باشید و به رقابت بپردازید. در طول بازی هر شخص به سوالات پرسیده شده زودتر و درست پاسخ دهد امتیاز مثبت می‌گیرد و در آخر برنده مشخص می‌شود. این سبک بازی در ویندوزفون‌استور زیاد زیاد است اما تمایز این بازی امکان 3 و 4 نفره شدن آن است که باعث جذابیت آن شده. در طول یک دست کامل از بازی 12 مرحله‌ی مختلف وجود دارد.
دانلود رایگان از ویندوزفون‌استور با حجم 3 مگابایت
Ultra Air Hockey 3
UltraAirHockey3Pic
UltraAirHockey3بازی Air Hockey یکی از بازی‌های جذاب در جهان است که این‌بار می‌توانید آن را با گرافیکی زیبا روی ویندوزفون تجربه کنید. مانند هر بازی دیگری این بازی نیز از زمین‌های مختلف و چندین حالت بازی مختلف بهره می‌برد.
دانلود از ویندوزفون‌استور با قیمت 0.99 دلار با حجم 10 مگابایت
Yatzy
YatzyPic
Yatzyیک بازی فکری جذاب تا با حداکثر تعداد بازیکنان 4 نفر که با ریختن تاس هر فرد چند راه پیش رو دارد و باید بهترین راه‌ها را انتخاب کند تا بتواند از رقبا پیشی بگیرد و برنده‌ی بازی شود. هیجان این بازی بالاست. اگر از بازی با دوستانتان خسته شدید می‌توانید به صورت آنلاین هم به رقابت بپردازید.
دانلود رایگان از ویندوفون‌استور با حجم 18 مگابایت

 

برای مشاهده بازی‌های چندنفره برای اندروید و iOS می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. dvm می‌گوید

    ok

  2. دیگو می‌گوید

    نمی دونم چرا ویندوز فون به دلم نمی چسبه