نسخه آزمایشی چهارم iOS 8 با رفع مشکلات و افزودن برخی امکانات جدید منتشر شد

iOS 8 به اعتقاد خیلی‌ها بزرگ‌ترین تحول این سیستم‌عامل موبایلی از ابتدای عرضه در سال 2007 محسوب می‌شود اما نسخه‌های آزمایشی اولیه امکانات محدودی نسبت به نسخه نهایی دارند. در نسخه چهارم بتای iOS 8 امکانات بیشتری آزاد شده و برخی مشکلات نیز رفع شده است.

0

در این آپدیت که حدود 253 مگابایت حجم دارد مرکز کنترل Control Center از نو طراحی شده است. در تنظیمات گزینه Display & Brightness از انتخاب والپیپر جدا شده است و یک آیکن Home Data هم در بخش Privacy دیده می‌شود.

حذف اپلیکیشن Bug Reporter برای گزارش اشکالات به اپل می‌تواند از نشانه‌های پایداری و بهبود مشکلات اصلی iOS 8 باشد. امکانات و تنظیمات جدیدی برای Handoff، قابلیت جدید هماهنگ‌سازی iOS و OS X اضافه شده است بخش پیام‌ها و مخاطبان در تنظیمات نیز بهبود یافته است.

اما شاید مشهودترین تغییر اضافه شدن اپلیکیشن راهنمای Tips باشد. این اپلیکیشن نکاتی را برای استفاده از iOS 8 به صورت مداوم و روزانه در مورد پاسخ سریع اعلان‌ها، ارسال پیام‌های صوتی، استفاده از سیری و … را در بر دارد که مخصوصاً برای افرادی که تازه به iOS پیوسته‌اند و یا با ویژگی‌های نسخه جدید آن آشنا نیستند می‌تواند بسیار مفید باشد.

این آپدیت برای توسعه‌دهندگان به صورت over the air برای آیفون و آی‌پد قابل دریافت است.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.