منتظر نسخه دو سیم کارته گلکسی اس 5 در بازارهای وطنی باشید!

با خبر شدیم که نسخه دو سیم کارته گوشی هوشمند گلکسی اس 5 سامسونگ با شاره مدل G9009D در کشورهای امارات و قطر عرضه شده است و احتمال می‌دهیم بزودی این گوشی در بازارهای وطنی نیز رویت شود.

0

bigطبق آخرین اخبار دریافتی قرار است سامسونگ عرضه جهانی این نسخه از پرچم‌دار خود را در برخی کشورها آغاز کند. در همین راستا در برخی مجلات، شرکت سامسونگ آگهی‌های مربوطه را آغاز کرده است و نسخه دو سیم‌کارته پرچم‌دار خود را 748 دلار قیمت‌گذاری کرده است. همچنین انتظار می‌رود این گوشی، طی روزهای آینده در لهستان نیز در معرض فروش قرار بگیرد.

همانطور که اطلاع دارید این گوشی از چند ماه پیش در کشور چین عرضه شده بود. در ایالات متحده آمریکا قیمت این گوشی حدود 899 دلار است که در مقایسه با قیمت 850 دلاری در چین، کمی گران‌تر به نظر می‌رسد.

نسخه دو سیم‌کارته گلکسی اس 5 در مقایسه با نسخه تک سیم‌کارته آن 1.5 گرم سنگین‌تر است ولی از نظر سخت‌افزاری و طراحی هیچ تفاوتی بین این دو نسخه وجود ندارد.

با توجه به کثرت طرفداران ایرانی، مسلما این گوشی در آینده نزدیک در دسترس علاقه‌مندان ایرانی نیز قرار خواهد گرفت.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.