احتمالا آیفون 6 در 28 شهریور ماه عرضه خواهد شد

بروشور‌های تبلیغاتی از آیفون 6 جدید امروز در شبکه اجتماعی Weibo چین پست شده است. در این بروشور دو نمونه آیفون 6 به تصویر کشیده شده که یکی 4.7 و یکی 5.5 اینچی است.

1

شایعات زیادی مبنی بر عرضه آیفون‌های اپل در تاریخ‌های گوناگون شهریور و مهر ماه وجود دارد. اما تاریخی که این بروشور تبلیغاتی مدعی شده نزدیک است و تا رسیدن به آن تنها دو ماه فاصله زمانی وجود دارد. به گفته این تبلیغ آیفون 6 با صفحه نمایش 4.7 اینچ قیمت 850 دلار خواهد داشت، در حالی که نسخه بزرگتر آن یعنی نمونه 5.5 اینچی 1012 دلار قیمت گذاری شده است.

bigتاریخی که این بروشور در آن ذکر شده 19 سپتامبر برابر با 28 شهریور‌ ماه است. اگر به عقب بازگردیم و به تاریخ رونمایی دیگر آیفون‌ها در سال‌های پیشین توجه کنیم، این تاریخ ادعا شده عجیب به نظر نمی‌رسد چون آیفون 5s در 20 سپتامبر سال گذشته و آیفون 5 در 21 سپتامبر دو سال قبل رونمایی و معرفی شده‌اند.

سایت GSMInsider مدعی است که کشور چین آیفون 6 را از اپل دریافت کرده و برای تست توانایی ارتباطی 4G LTE به اوپراتور‌های معروف چینی همچون China Mobile و  China Unicom فرستاده است.

نسخه 4.7 اینچی آیفون 6 گفته شده که رزولوشن صفحه برابر با 960 در 1704 پیکسل خواهد داشت. تاکنون مدل‌های مختلف و متعددی از این گوشی در سایت‌های مختلف ظاهر شده‌اند و هنوز مشخص نیست ابعاد واقعی این دستگاه چه اندازه خواهد بود. اما آخرین مدلی که از این گوشی شایعه شده ابعادی برابر با 137.5 در 67 در 7 میلی‌متر داشته است.

 

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    800 دلار اونا
    کم کم اینجا 3 میلیونی قیمتش میشه
    :((((((((