آپدیت جدید ایکس‌باکس وان قابلیت‌های اجتماعی جدید و پشتیبانی از بلوری سه‌بعدی را به همراه دارد

مایکروسافت آپدیت جدیدی برای کنسول خود منتشر کرده است که نوع جدیدی از لیست دوستان را در کنار پشتیبانی از بلوری سه‌بعدی به همراه دارد.

0

شاید خیلی دیر به نظر برسد، اما شما بالاخره می‌توانید فعالیت‌های دوستان گیمر خود را لایک کنید و برای آن‌ها کامنت بگذارید. همچنین گیم اسکور دوستان شما نیز به محض این‌که وارد سیستم شوید، در صفحه‌ی خانگی به نمایش در می‌آید و شما بدین ترتیب همواره می‌دانید کدام یک از بازی‌کنندگان نسبت به امتیاز بیشتری دارد و کدام از شما عقب افتاده است. همچنین در کنار نام کاربری دوست شما زمان آخرین باری که آنلاین بوده است نمایش داده خواهد شد.

همان‌طور که گفته شد این به‌روزرسان همچنین شامل اضافه شدن پشتیبانی بلوری سه‌بعدی به کنسول می‌شود که به نوبه‌ی خود حرکت بزرگی به شمار می‌رود. چرا که حتی پلی‌استیشن 4 شرکت سونی هم هنوز از این قابلیت برخوردار نیست.

همچنین به‌روزرسانی‌های بازی‌ها به صورت خودکار انجام می‌گیرد و در صورت نیاز خود به خود کنسول را روشن می‌کنند (و سیستم شما برای چنین کاری تنظیم شده است). همچنین شما می‌توانید اطلاع رسانی‌ها را زمانی که مشغول تماشای ویدئو هستید در کنسول خود خاموش کنید. فقط برای این‌که وقتی با استفاده از ایکس‌باکس فیلم می‌بینید مزاحم نباشند. آگاهساز وضعیت باتری کنترلر ایکس‌باکس هم نونما شده و پشتیبانی از OneGuide برای کشورهای ایرلند، استرالیا، مکزیک و برزیل فراهم شده است.

شما می‌توانید تغییرات به وجود آمده به وسیله‌ی این آپدیت را در ویدئوی زیر ببینید:

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.