درز تصاویر واضح از Mi 4 پرچم‌دار جدید شیائومی

تنها یک هفته تا رونمایی پرچمدار جدید شیائومی فرصت باقی‌مانده و مدیران ارشد شرکت شیائومی وعده و وعید‌های زیادی در خصوص پرچمدار جدید خود داده‌اند، از طرف دیگر تصاویری مبهمی نیز از این گوشی تاکنون به بیرون منتشر شده است اما این تصاویر به نظر واضح و واقعی هستند.

0

جالب اینجاست که امروز نیز تصاویری منسوب به Mi4 به بیرون درز کرده اما از آنجایی که در خصوص یک گوشی چینی صحبت‌ می‌کنیم باید انتظار هرگونه شایعه‌ای را نیز داشته باشیم.

این‌طور که پیداست Mi4 از صفحه نمایش ۵ اینچی با دقت تصویر 1080p بهره می‌برد و به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت عقب مجهز است و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای جلوی این پرچمدار جدید در نظر گرفته شده است. پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپ دراگون ۸۰۱با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز به همراه ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی را می‌توان از سایر مشخصات این گوشی دانست.

Xiaomi-Mi-4-leaked

وظیفه تامین انرژی این تجهیزات سخت‌افزاری را یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری به دوش می‌کشد و انتظار داریم تا رابط کاربری MIUI نسخه ۶ شیائومی در این گوشی خود نمایی کند. از آنجایی که Mi4 پرچمدار گوشی‌های شیائومی به حساب می‌آید، این شرکت چینی سعی کرده تا برای گل سرسبد خود سنگ‌ تمام گذاشته و امکان استفاده از شبکه‌ 4G LTE را نیز برای این گوشی در نظر گرفته است.

 اینطور که پیداست تصاویر منتشر شده Mi4 حکایت از استفاده شیائومی از قابی فلزی مانند در پرچمدار جدید خود دارد اما گفته می‌شود این گوشی تنها از لحاظ ظاهر، به فلز شبیه است؛ چیزی که پیش از این در جی3 ال‌جی نیز دیده بودیم.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.