نسخه جدید گوگل کروم برای اندروید با نمایش بهتر متون و رفع مشکلات امنیتی منتشر شد

تیم توسعه دهنده کروم دیروز نسخه‌ای جدید را از این مرورگر را برای ابزار‌های مجهز به سیستم عامل iOS منتشر کرد و امروز نوبت اندروید شده است. کروم برای اندروید به نسخه 36.0.1985.122 رسیده که در آخرین نسخه قرار است مشکلات امنیتی و باگ‌های موجود بر طرف گردد.

0

یکی از بهبود‌های کلیدی که در این نسخه رخ داده توانای رندر کردن بهتر متون وبسایت‌های مختلف در حالت تخصص یافته موبایلی آن‌ها است. کروم 35 همین بهبود‌ها را به همراه خود به ویندوز آورده است که به آن DirectWrite گفته می‌شود که متون را در حالتی بسیار بهتر نمایش می‌دهد.

gsmarena_001 (1)

به علاوه Doodles‌ها دوباره به خانه بازگشته‌اند و همینطور در هر تب جدیدی که باز کنید ظاهر خواهند شد. تیم کروم می‌گوید در نسخه جدید کروم اندروید تعداد زیادی از باگ‌ها رفع شده و پیشرفت‌های عملکردی در آن حاصل شده است. چندین مشکل امنیتی نیز نسخه قبل را اسیر خود کرده بوده که با نصب یا آپدیت به این ورژن دیگر این مشکلا را نخواهید داشت.

باگ نسخه‌های قدیمی که بسیار مهلک بوده‌اند و مشکلات امنیتی به وجود می‌آورده‌اند توسط Keita Haga اطلاع رسانی شده‌اند و این فرد نیز بخاطر کشف و ارائه راحل برای رفع آن 3000 دلار پاداش دریافت کرده است. همین الان اقدام به آپدیت کردن کروم اندروید خود کنید تا از شر مشکلات و باگ‌های نسخه‌های پیشین خلاص شوید.

blog.gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.