همکاری Fitbit و Tory Burch: جواهراتی که به سلامتی شما می‌اندیشند!

سوال این است که چطور یک دست بند تناسب اندام متناسب با مد روز باید ساخت؟ جواب هم مشخص است سرگرمی‌های صنعتی. بیشتر کمپانی‌ها، طراحی بسیار ساده و تک رنگ را برای بند‌های سلامتی استفاده می‌کنند که زیاد باعث جلب توجه نمی‌شود. اما امروز Fitbit با تجهیزاتی جالب و طراحی جالب‌تر با کمک شرکت طراحی مد Tory Burch دست بند‌هایی جالب را ساخته و امیدوار است با ترکیبی از زیبایی و کاربردی بودن بتواند این محصولات را در دسترس مشتریان قرار دهد.

0

لوازمی که Burch طراحی کرده شامل یک آویز برنجی، دستبند برنجی و یک جفت رنگارنگ از بند‌های سلامتی سیلیکونی می‌شود. هر سه محصول طراحی زیبایی دارند؛ آوزیر برنجی و دستبند با برجسته کاری‌های ضخیم ساخته شده‌اند که برای هر کسی که با نمونه طراحی‌های Burch آشنا باشد خیلی زود قابل تشخیص است. همکاری این دو شرکت در اوایل سال جاری میلادی اعلام شده بود و چند محصول بسیار قابل توجه که در این مطلب آن‌ها را مشاهده می‌کنید میوه همین همکاری هستند.

burchbracelet_verge_super_wide

دو دستبند سیلیکونی در رنگ‌های صورتی و آبی موجود هستند و همانطور که در تصویر آن نیز مشاهده می‌کنید طراحی‌های هندسی بر روی آن کار شده و در قسمت جلویی نیز لوگوی بزرگ “T” قرار گرفته که نشان‌دهنده وضعیت این بند سلامتی است. همه این لوازم به خوبی کار خود را که همان ویژگی پیگیری سلامتی و تناسب اندام شما است را انجام می‌دهند. اگر حتی بخواهیم با توجه به نام تجاری که این محصولات با خود به همراه دارند نیز تصمیم بگیریم، می‌توان گران قیمتی‌ آن‌ها را خیلی راحت حدس زد: دستبند برنجی 195 دلار و آویزه 175 دلار قیمت دارد و دست‌بند‌های سیلیکونی نیز هر کدام 38 دلار قیمت گذاری شده‌اند.

burchsilicone_verge_super_wide

البته این لوازم جانبی برای همه افراد در دسترس نخواهند بود چون ممکن است مورد استفاده خیلی ار افراد نباشد اما این محصولات در واقع گام اول Fitbit محسوب می‌شود که البته بسیار خوب برداشته شده است. شرکت Fitbit برای داشتن سبک طراحی خود باید با چند شرکت طراح همکاری داشته باشد تا بتواند دست بند‌های بسیار زیبا و خاص برای همه افراد تولید کند.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.