مقایسه مینی‌ها: ال‌جی جی3 بیت، گلکسی اس5 مینی، اچ‌تی‌سی وان مینی2 و اکسپریا زد1 کامپکت

بالاخره نوبت به ال‌جی رسید تا نسخه مینی پرچم‌دار خود را تحت عنوان G3 Beat یا G3 s معرفی کند و حالا می‌توانیم مجدداً به نبرد کوتوله‌ها سری بزنیم تا آن را روی کاغذ با گلکسی اس5 مینی، اچ‌تی‌سی وان مینی و اکسپریا زد1 کامپکت مقایسه کنیم.

2

G3-beat-vs-z1c-vs-s5mini-vs-one-mini-2

G3-beat-vs-z1c-vs-s5mini-vs-one-mini-2

در یک جمع‌بندی می‌توان گفت که از آن‌جایی که سونی Xperia Z1 compact را به عنوان یک میان‌رده معرفی نکرده است تنها پرچم‌دار واقعی را می‌توان این گوشی نامید چرا که توانسته تمامی مشخصات خوب Z1 مانند پردازنده و دوربین عالی را در یک اندازه جمع‌وجور ارائه کند که البته قیمت نسبتاً بالاتری نیز نسبت به میان‌رده‌ها برای آن در نظر گرفته شده است.

جی3 بیت هم مانند گلکسی اس5 مینی و وان مینی2 در واقع نسخه‌ای ضعیف شده نسبت به برادر بزرگ‌تر خود جی3 محسوب می‌شود که البته ویژگی‌های نرم‌افزاری آن را به ارث برده و نسبت به رقبا از ویژگی‌های جدیدی مانند فوکوس لیزری خودکار و نسبت عالی صفحه‌نمایش به اندازه بدنه برخوردار است. به هر حال بین سه مینی ال‌جی، سامسونگ و اچ‌تی‌سی احتمالاً مهم‌ترین عامل تصمیم‌گیری قیمت‌گذاری آن‌ها در بازار ایران خواهد بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. babak می‌گوید

    Z1 compact اصلا ارزش خرید نداره ! نه اندازه جمع و جوری داره و نه قیمت پایین. اگه کسی قرار باشه 1.400 بده به این گوشی ، خوب میره خود z1 یا بهتر از اون G2 میخره!

    1. علی ارغوان می‌گوید

      z1 compact در اصل برای رقابت با آیفون عرضه شد. کسی که نمی خواد گوشی خیلی بزرگی داشته باشه اما امکانات اون رو داشته باشه