مایکروسافت به زودی هزاران نفر از کارمندان خود را اخراج خواهد کرد!

طبق گزارشات رسیده، مایکروسافت به زودی بزرگترین برنامه‌ی اخراج کارمندان خود را کلید خواهد زد. طبق گزارش Bloomberg این کاهش نیرو احتمالا بخش‌های بازاریابی و فنی مهندسی را تحت الشعاع قرار خواهد داد و بخش اعظمی از کارمندان سابق نوکیا که اکنون گروه موبایل مایکروسافت را تشکیل می‌دهند نیز اخراج خواهند شد. پیش‌بینی می‌شود که این برنامه می‌تواند بزرگترین اخراج مایکروسافت در تاریخ این شرکت بعد از 5800 اخراج سال 2009 باشد.

0

همچنین احتمال می‌رود که بخشی از این کاهش نیرو، به بخش‌هایی اختصاص یابد که کارشان با نوکیا در تداخل است. همچنین انتظار می‌رود بخشی از اخراج‌ها به تیم جهانی بازاریابی ایکس‌باکس اختصاص یابد.

مایکروسافت در حال حاضر 127104 کارمند دارد (تا 15 خرداد) و گزارش‌های قبلی این احتمال را می‌دادند که این شرکت مجبور باشد تا 10 درصد از نیروی کار خود را اخراج کند. هنوز دقیقا مشخص نیست که این برنامه چه زمانی اجرا می‌شود، اما منبع این شایعات احتمال می‌دهد که حتی از همین هفته شاهد اخراج کارمندان مایکروسافت باشیم.

جلسه‌ی سالانه‌ی مایکروسافت در مورد فروش و درآمد این شرکت 31 تیر (22 جولای) برگزار خواهد شد، در همین روز این شرکت گزارشی از آخرین درآمدهای خود ارائه خواهد داد. به نظر می‌رسد که باید بعد از این جلسه منتظر اتفاق‌هایی در این شرکت باشیم. مدیرعامل شرکت مایکروسافت «ساتیا نادلا» قول داده است که جزئیات بیشتری از برنامه‌های این غول نرم افزاری دنیا برای “تمرکز بر اصالتمان” در همین روز ارائه دهد.

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.