گوگل با پروژه زیرو به دنبال افزایش امنیت در اینترنت

پروژه زیرو با هدف افزایش ضریب امنیت از جانب گوگل معرفی شد. در این پروژه محققان به صورت تمام وقت نرم‌افزارهای پرکاربرد را بررسی کرده و اشکالات نرم‌افزاری آنها را مستقیما به توسعه‌ دهندگان نرم‌افزاری اطلاع می‌دهند، از طرف دیگر اشکالات برطرف شده نیز به کاربران اطلاع رسانی خواهد شد.

1

شایان ذکر است که پروژه زیرو تنها محدود به محصولات گوگل نمی‌شود و کارشناسان این شرکت تمامی مشکلات اینترنتی و نرم‌افزاری را بررسی می‌کنند.

با توجه به موقعیت گوگل باید گفت که این شرکت می‌تواند نقش به سزایی در امنیت اینترنت داشته باشد. از طرف دیگر نیز کاملا قابل پیش‌بینی است که بیشتر اشکالات شامل اپلیکیشن‌های اندرویدی می‌شود که احتمال می‌رود کاربر حتی موجه برطرف شدن این موارد نشود.

  Source: AndroidCentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. شاهزاده امنیت می‌گوید

    همیشه گفتن باید مشکل رو از ریشه حل کرد و اینکار گوگل 100 درصدد اشتباه است
    به جای این کارها باید سطح دانش کاربران رو نسبت به امنیت بالا ببرند.البته با این کار هم درست نمیشه ولی 100 درصدد کارآمدتر میباشد.