ببینید: وقتی یک عکاس دوربین حرفه ای خود را با آیفون تعویض می‌کند!

کنار گذاشتن دوربین حرفه‌ای فول فریم، برای کسی که تفریحی عکاسی می کند شاید چندان مسئله مهمی نباشد، اما برای یک عکاس حرفه‌ای حکم یک تغییر بزرگ در زندگی را دارد. «کت سلوما» یک عکاس حرفه‌ای است که دست به این کار زده است.

3

Photographer-ditches-her-35mm-camera-entirely-for-an-iPhone-او چند سال پیش اقدام به خرید یک آیپاد کرد و علاقمند شدن او به آیپاد باعث شد که او بعد از مدتی تنها از یک آیفون برای عکاسی‌های خود استفاده کند.
سلوما 18 ماه قبل اقدام به خرید یک آیفون کرد و پس از اینکه اپلیکیشن‌های کار بر روی عکس آن توجه او را جلب کرد، اقدام به کنار گذاشتن دوربین 35 میلیمتری ، پس از 10 سال کرد. اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام و اسنپ‌اسپید و کاربری راحت آنها از جمله چیزهایی بودند که باعث شدند سلوما دست به این کار بزند.
« تجربه کار بر روی عکس، وقتی که پشت یک رایانه نشسته‌ام و موس را می‌چرخانم، با هنگامی که در یک فضای راحت نشسته‌ام و آیفون یا آیپد بدست گرفته‌ام بسیار متفاوت است. استفاده از انگشت برای کار روی عکس بسیار جذاب بوده و حس نقاشی کردن را به من انتقال می‌دهد، درحالی که هنگام کار با رایانه اصلاً چنین حسی‌ وجود ندارد.»

Kat-Slomas-iPhone-photography-portfolio_028او درحال حاضر تمام عکاسی‌های خود را با آیفون انجام می‌دهد و با آیپد بر روی عکس‌هایش کار می‌کند. همچنین سلوما درحال راه اندازی کلاس‌هایی با هدف آموزش عکاسی و کار بر روی عکس با آیفون می‌باشد.

Kat-Slomas-iPhone-photography-portfolio_027سلوما تعدادی از عکس‌های خود را که با همین روش گرفته است بر روی فضای مجازی قرار داده که با استقبال فراوانی مواجه شده‌است. در ادامه چند اثر دیگر سلوما را ببینید.

Kat-Slomas-iPhone-photography-portfolio_025

Kat-Slomas-iPhone-photography-portfolio_023

Kat-Slomas-iPhone-photography-portfolio_022

Kat-Slomas-iPhone-photography-portfolio_021

Kat-Slomas-iPhone-photography-portfolio_020

Kat-Slomas-iPhone-photography-portfolio_017

Kat-Slomas-iPhone-photography-portfolio_010

Kat-Slomas-iPhone-photography-portfolio_012

Kat-Slomas-iPhone-photography-portfolio_015

Kat-Slomas-iPhone-photography-portfolio_016

Kat-Slomas-iPhone-photography-portfolio_009

Kat-Slomas-iPhone-photography-portfolio_006

Kat-Slomas-iPhone-photography-portfolio phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. سارا حیدری می‌گوید

    سلام دوست عزیز بسیار اموزنده سپاس از شما

  2. دسته گل می‌گوید

    عجب!

  3. Amir می‌گوید

    وقتی دوربین هشت آیفون رو با 16 سامسونگ مقایسه میکنند معلمومه یک چیزی هست!!
    البته این مطلب بار اول نیست که اتفاق میافته
    jacobsantiago@
    هم یک عکاس معروف نیویورکی هست که همین کارو انجام داده