شایعه: گلکسی اس۵ آلفا با بدنه فلزی، صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی و ضخامت ۶ میلی‌متری در راه است

کم کم می‌توان به این نتیجه رسید که سامسونگ در حال تدارک دیدین یک گوشی هوشمند عالی دیگر است که ارقام فروش دستگاه‌های این کمپانی را بهبود ببخشد. گزارشی جدید از  Korea Herald همین چند ساعت پیش منتشر شد که مبنای اطلاعات خود را منابع موجود در صنعت ساخت این گوشی اعلام کرده است.

1

بر اساس همین گزارش Galaxy S5 Alpha یا Galaxy S5 F یک گوشی هوشمند کلیدی خواهد بود. گفته می‌شود که نازکی این گوشی تنها 6 میلی‌متر و جنس بدنه آن از فلز است. از دیگر اطلاعات و مشخصات این تلفن می‌توان به صفحه نمایش 4.7 اینچی مورب اشاره کرد که نکته جالب در مورد آن کاهش اندازه‌ای است که سامسونگ این بار در یک گوشی رده بالا قصد دارد انجام دهد. در حالی که ما انتظار گوشی هوشمندی با ابعاد 5.1 یا 5.25 اینچ را داشتیم اما انگار پرچم‌دار جدید سامسونگ دچار کاهش اندازه خواهد شد. همچنین قلب تپنده این گوشی پردازنده اگزینوس 5 اوکتا به جای استفاده از کوالکام اسنپ‌دراگون 805 که پیش از این انتظار می‌رفت، خواهد بود.

Galaxy-F-Glowing-Gold

در روز قبل، گزارشی دیگر از این گوشی توسط یک خبرگزاری کره‌ای با نام ET News منتشر شد که در آن زمان رونمایی گلکسی Alfa یا F بیست و دوم مرداد و زمان انتشار رسمی این دستگاه در شهریور ماه اعلام شد. همانطور که احتمالا خودتان هم به این موضوع فکر کردید، سامسونگ در حال آماده سازی دومین پرچم‌دار خود برای تقابل با نسخه 4.7 اینچی آیفون 6 اپل است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سهراب می‌گوید

    یه آشقال دیگه مثل بقیه کمپانی ای که فقط فکرش ربودن بازار از دست اپل باشه کمتر به کیفیت و نیاز مشتری توجه میکنه ای کاش بجای هر سه ماه یه مدل بیرون دادن اونم فقط برای “سهم بازار!!” یه کم وضعیت باتری و هنگ کردن گوشیهاش رد بهبود میبخشید