بیتس به اعضای تیم آلمان، قهرمان جام جهانی هدفون بیتس پرو طلا هدیه می‌دهد!

کمپانی بیتس در طول مسابقات جام جهانی به صورت رسمی تبلیغات خاصی نداشت و در حال تولیدهدفون‌های بیشتری نسبت به هر کدام از اسپانسر‌های فیفا بوده است. این شرکت حالا که این مسابقات به پایان رسیده تصمیم گرفته به قهرمان جام جهانی هدفون‌های طلایی هدیه دهد!

1

همانطور که حتما اطلاع دارید دو شب پیش آلمان توانست با نتیجه 0-1 آرژانتین را شکست دهد و جام جهانی را بالای سر خود ببیند. این پیروزی آلمان در برابر کشور آرژانتین و در کشور برزیل لحظات تاریخی را رقم زد و بیتس نیز به مناسبت تبریک گفتن به اعضای این تیم قصد دارد هدفون‌های پرو بیتس که از طلای 24 عیار ساخته شده‌اند هدیه بدهد.

Gold-Beats-Pro

تمام بازیکن‌های تیم آلمان و همچنین سرمربی این تیم یعنی یاخیم لوو نیز هدفون طلایی پرو بیتس را هدیه خواهند گرفت و بیتس نیز درباره این هدیه ارزشمند اینطور توضیح می‌دهد: “یک جایزه فوق‌العاده برای یک پیروزی ورزشی فوق‌العاده.” قیمت هدفون‌های بیتس پرو به صورت معمولی 399.5 دلار است و مهندسان و طراحان این کمپانی معتقدند که این مدل برای موزیسین‌ها و برای تنظیم کنندگان صدا و کسانی که به صورت جدی حرفه موسیقی و صدا را دنبال می‌کنند طراحی شده است.

اما پیش از اینکه هدفون‌های طلایی بیتس بر روی گوش بازیکنان آلمانی بنشیند بیتس می‌خواهد این هدفون‌ها را به کل جهان نشان دهد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. دسته گل می‌گوید

    خوش به حالشون!!!ههیییی
    اما حقشونو خیلی خوب بازی کردن ،نشون دادن که دیگه دوره بازی کردن با احساس تموم شده و الان برای هر چی برنامه داشت!