مسابقه فینال جام جهانی رکوردهای فیس‌بوک و توییتر را شکست!

در هیجان و محبوبیت جام جهانی برزیل شکی نیست و مردم علاقه دارند هیجان و پشتیبانی خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به سایرین منتقل کنند. طبق گزارش رسمی توییتر و فیس‌بوک مسابقه دیشب فینال جام جهانی رکوردها را شکسته است.

0

پیش از این توییتر اعلام کرده بود که بازی آلمان و برزیل با 35.6 میلیون توییت رکورد بیشترین توییت در مسابقات ورزشی را شکسته است. در بازی دیشب هم رکورد بیشترین توییت بر دقیقه شکسته شد که این اتفاق با 618725 توییت بر دقیقه پس از سوت پایان بازی رخ داد. همچنین هنگام به ثمر رسیدن تک گل بازی توسط ماریو گوتزه نیز 556449 توییت بر دقیقا و هنگام دریافت جوایز بهترین بازیکن جام و بهترین دروازه‌بان از سوی لیونل مسی و مانوئل نویر نیز 395773 توییت بر دقیقه رد و بدل شد.

world-cup-final-twitter-record

فیس‌بوک هم اعلام کرد که بیش از 88 میلیون کاربر بیش‌تر از 280 میلیون پست، کامنت و لایک در مورد بازی آلمان و آرژانتین ایجاد کرده و رکورد بازی Superbowl XLVII را با 245 میلیون فعالیت شکستند. فعال‌ترین کشور در طول بازی امریکا و فعال‌ترین افراد هم مردهای جوان 18 تا 24 ساله بوده‌اند. فیس‌بوک پیش از این نیز جام جهانی را به عنوان محبوب‌ترین و فعال‌ترین رویداد تاریخ فیس‌بوک اعلام کرده بود که تنها در دو هفته بیش از یک میلیارد فعالیت در مورد آن صورت گرفته بود.

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.