مشکلات تولید نسخه 5.5 آیفون 6 اینچی جدی است؛ عرضه احتمالی در سال 2015

برطبق شایعات گذشته اپل قصد دارد دو نسخه از آیفون 6 را به اندازه صفحه‌های 4.7 و 5.5 اینچی عرضه کند. حالا شایعه جدید خبر از مشکلات تولید نسخه 5.5 اینچی و احتمال موکول شدن عرضه آن به سال 2015 می‌دهد.

0

مشکل اپل در تولید فبلت آیفون 6 به پنل لمسی in-cell و همچنین رنگ‌کردن بدنه فلزی آن بازمی‌گردد. به ادعای KGI Securities اپل حتی در تأمین قطعات نسخه 4.7 اینچی نیز به مشکل برخورد کرده است اما احتمالاً این نسخه سر موقع آماده عرضه خواهد شد.

یک مشکل دیگر برای اپل در تأمین قطعات آیفون 5.5 اینچی هم شیشه یاقوت کبود است که به نظر در نسخه بزرگ‌تر به استحکام نسخه 4.7 اینچی نیست. به ادعای KGI اگر اپل بتواند بر مشکلات فوق غلبه کند نسخه 4.7 اینچی آیفون همین سال و سر وقت در کنار آیفون 5S و 5C ارزان‌تر به فروش خواهد رسید در حالی که آیفون 5.5 در بهترین حالت اواخر سال میلادی با تعداد محدود 15 تا 20 میلیون عدد و در بدترین حالت در اوایل سال 2015 آماده فروش خواهد شد. در یک گزارش دیگر نیز امکان به تأخیر افتادن عرضه ساعت هوشمند iWatch نیز تا دی‌ماه به دلیل مشکلات تولید مطرح شده است.

البته هیچ‌کدام از این شایعات تأیید نشده‌اند و حتی قطعی نیست که ساعت هوشمندی در کار باشد یا اپل این اندازه‌ها را برای صفحه‌نمایش در نظر گرفته باشد.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.