کپی‌های آیفون 6 ممکن است حتی قبل از عرضه رسمی آن از راه برسند

بدون هیچگونه شکی گوشی‌های آیفون اپل معمولا در میان گوشی‌های بسیار محبوب و پر طرفدار بازار‌های گوشی‌های هوشمند هستند. در سال‌های گذشته تولید نسخه‌های جدید آیفون ادامه داشته و اکنون در سال 2014 باید منتظر نسل ششم آیفون‌های شرکت اپل باشیم.

0

در حالی که تا معرفی نسل بعد آیفون تقریبا دو ماه فاصله داریم اما دستگاه‌های کپی از آیفون 6 بسیار زیاد شده‌اند. این دستگاه که قرار است اواخر شهریور یا اوایل مهرماه اپل از آن رونمایی کند، تاکنون بسیار زیاد حرف و حدیث در پی داشته و تا کنون چندین مدل ماکت گونه و کپی از طرف افراد متفرقه ساخته شده تا همه با شکل ظاهری آینده آن آشنا شوند. جالب است که گوشی‌های هوشمندی طراحی شده‌اند که طراحی شبیه به مدل‌های ماکت گونه شایعه شده آیفون 6 دارند و سیستم‌عاملی را اجرا می‌کنند که بسیار زیاد شبیه به iOS اپل است.

هیچگونه حرفی از درون این گوشی‌ها و سخت‌افزار استفاده شده در آن‌ها وجود ندارد اما همانطور که در مدل‌های کپی آیفون 6 پیش از نیز دیده‌ایم پردازنده‌ آن‌ها بسیار رده پایین‌تر از دستگاه‌های واقعی است. در هر حال امیدواریم در هیچ جا غیر از کشور چین که منبع آن‌ها به شمار می‌رود اینگونه دستگاه‌ها را نبینیم.

در همین حال آیفون اصلی گفته می‌شود که به پردازنده قوی A8 که بر روی سرعت 2 گیگاهرتز تنظیم شده مجهز خواهد بود و انتظار می‌رود به صورت رسمی در اواخر شهریور یا اوایل مهر ماه توسط اپل رونمایی و معرفی گردد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.