تصاویر منتشر شده از رابط کاربری جدید هواوی از شباهت آن به iOS 7 حکایت دارد

شاید اپل بسیاری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید iOS 8 را از اندروید به عاریه گرفته باشد اما نمی‌توان منکر این موضوع شد که برای اولین بار مسطح کردن و تبدیل رابط کاربری اسکیومورفی را به Flat را آغاز کرد و حالا هواوی هم در رابط کاربری خود از iOS 7 الهام گرفته است.

0

تصاویر جدیدی که از رابط کاربری Emotion UI 3.0 درز کرده است نشان می‌دهد که هواوی آیکن‌ها را حالا مسطح طراحی کرده و حتی پوشه‌ها هم دقیقاً مانند iOS بازسازی شده‌اند. علاوه بر آن دکمه‌های شماره‌گیر نیز تخت شده‌اند و دیگر خبری از پوسته شلوغ و فوق‌العاده رنگارنگ و سه‌بعدی سابق نیست.

همچنین گفته می‌شود در این نسخه فونت و انیمیشن‌ها نیز تغییر خواهند کرد. هنوز مشخص نیست که این رابط کاربری آیا به صورت آپدیت برای گوشی‌های فعلی این شرکت ارائه خواهد شد و یا مختص گوشی‌های آینده آن است اما امیدواریم حداقل گوشی‌های جدید این کمپانی از رابط کاربری جدید بی‌بهره نمانند.

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.