آیا گلکسی نوت 4 سامسونگ به اسکنر شبکیه چشم مجهز خواهد شد؟

با وجود این‌که شایعاتی مبنی بر تجهیز گلکسی اس 5 به اسکنر چشم منتشر شده بود اما این اتفاق رخ نداد. حالا توییتی از شرکت سامسونگ احتمال وجود چنین اسکنری را در گلکسی نوت 4 قوت بخشیده است.

0

اکانت توییتر @SamsungExynos مربوط به پردازنده اگزینوس سامسونگ است و حالا در توییتی چنین نوشته است:

SamsungExynos@

امنیت می‌تواند با ویژگی‌هایی که منحصر به ماست بهبود یابد. این دیدگاه آینده ماست. شما چه استفاده‌ای خواهید کرد؟

همان‌طور که در تصویر همراه با این توییت مشاهده می‌کنید به نظر می‌رسد منظور سامسونگ دقیقاً یک اسکنر چشم بوده است. البته سامسونگ در این توییت به گلکسی نوت 4 اشاره‌ای نکرده است اما انتظار داریم اگر قرار باشد چنین ویژگی به گوشی‌های سامسونگ اضافه شود ابتدا آن را در پرچم‌دار بعدی این شرکت یا همان نوت 4 شاهد باشیم. در این توییت همچنین به کاربردهایی از اسکنر چشم مانند پرداخت‌ها و عملیات بانکی اشاره شده است.

همان‌طور که می‌دانید حسگر اثر انگشت با روش‌هایی البته غیرمعمول قابل فریب دادن است اما چنین عملی برای اسکنر چشم شاید بسیار دشوارتر باشد. انتظار داریم گلکسی نوت 4 با مشخصاتی مانند صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD، دوربین 16 مگاپیکسلی با OIS، پردازنده 64 بیتی اگزینوس 5433 و البته ویژگی‌های جدید نرم‌افزاری شهریورماه در جریان نمایشگاه IFA 2014 برلین معرفی شود.

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.