بهترین گوشی‌های هوشمند با اسپیکر استریو در جلو

زمانی بود که کیفیت بلندگو‌ها در لیست اولویت تولیدکنندگان گوشی‌‌ها نبود و بلندگوی بیشتر گوشی‌ها خروجی صدای بسیار کم کیفیت و بدی داشت و گوش دادن به موسیقی بر روی آن‌ها شبیه به شکنجه بود. حالا اگر نخواهیم بی انصاف باشیم باید بگوییم که اگر در این حد هم بد نبوند اما فضای بسیار زیادی برای بهبود وجود داشت.

1

امروزه حتی گوشی‌های هوشمند متوسط بازار نیز صدایی بسیار دلنشین‌تر و بهبود یافته‌تر از گوشی‌های پیشین دارند. در حقیقت هر روزه شاهد بیشتر و بیشتر شدن گوشی‌های هوشمندی هستیم که با اسپیکر‌های جلویی ارتقا یافته و عالی بدون شک بهترین تجربه گوش دادن در گوشی‌های هوشمند را برای ما فراهم می‌کنند.

همین موضوع باعث شده که ما لیستی از چند گوشی هوشمند برتر در حوزه اسپیکر‌های جلویی با کیفیت عالی تهیه کنیم و آن‌ها را به شما معرفی کنیم. گوشی‌های هوشمندی که با اسپیکر‌های استریو در قاب جلویی دستگاه تجربه‌ای فوق‌العاده از گوش دادن به آهنگ‌ها و موسیقی‌ها برای کسانی که اهل گوش دادن به آن‌ها هستند به وجود می‌آورند.

1.گوشی هوشمند HTC One M8

HTC-One-M8 (1)

اچ‌تی‌سی وان M8 واقعا لیاقت این را دارد که به عنوان اولین دستگاه در این لیست قرار گیرد. هر چه که نباشد اچ‌تی‌سی با این گوشی خواسته ثابت کند که اسپیکر‌های استریو جلویی بهترین تجربه گوش دادن به موزیک هستند و واقعا در این رابطه موفق عمل کرده است. صدایی که از این اسپیکر‌ها بیرون می‌آید بلند، واضح و گوش نواز است. اگر علاقه دارید بر روی گوشی خود زیاد موسیقی گوش دهید، این گوشی باید در صدر اولویت‌های شما باشد.

2.گوشی هوشمند HTC One mini 2

HTC-One-mini-2

اچ‌تی‌سی وان مینی دوم نمونه کوچکتر از وان M8 است که در رتبه دوم جا خوش کرده، این گوشی تعدادی از صفات برادر بزرگتر خود را به ارث برده که از جمله آن‌ها می‌توان به طراحی، ساختار فلزی، رابط کاربری و ویژگی مهم اسپیکر‌های استریو جلویی اشاره کرد.

3.گوشی هوشمند Sony Xperia Z2

HTC-One-M8

پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند سونی یعنی اکسپریا Z2 تعداد زیادی ویژگی خوب برای آسان کردن کار شما و لذت بردن از گوشی هوشمند دارد که در محیطی عالی و  کم‌نظیر به شما پیشنهاد می‌کند. اسپیکر‌های استریو در جلوی Z2 صدایی عالی دارند که فرصت جسارت رتبه بندی آن با گوشی‌های وان اچ‌تی‌سی را از ما سلب می‌کند.

4.گوشی هوشمند HTC Desire 816

HTC-Desire-816

دیزایر 816 اچ‌تی‌سی یکی از بهترین مدل‌های میان رده اچ‌تی سی در بازار است که اسپیکر‌های جلویی عالی و صفحه نمایش بزرگ برای لذت بردن از دیدن ویدیو و بازی کردن دارد.

5.گوشی هوشمند Amazon Fire Phone

Amazon-Fire-Phone

همین چند هفته پیش بود که آمازون اولین گوشی هوشمند خود را با نام Amazon Fire Phone معرفی و رونمایی کرد. این گوشی هوشمند دارای رابط کاربری سه بعدی، ساختاری نیمه فلزی، سرویس‌های خاص برای مشتریان و البته اسپیکر‌های استریو در جلو بود. Fire Phone آمازون تلفنی بسیار قابل توجه و جذاب است که از اسپیکر‌های خوب استریو بهره می‌برد. البته این گوشی هوشمند هنوز به صورت رسمی عرضه آن شروع نشده و از تاریخ سوم مرداد به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

6.گوشی هوشمند HTC Desire 700

HTC-Desire-700

به سراغ دیگر گوشی میان رده اچ‌تی‌سی با نام دیزایر 700 برویم که با یک قیمت معقول ویژگی‌هایی همچون پشتیبانی از دو سیم کارت و اسپیکر‌های استریو عالی، برای دیدن ویدیو و انجام بازی‌های مختلف برای شما قطعا لذت بخش خواهد بود.

7.گوشی هوشمند HTC Desire 610

HTC-Desire-610

همانطور که متوجه شدید اچ‌تی‌سی علاقه شدیدی به قرار دادن اسپیکر‌ها در جلوی گوشی و همچنین استریو کردن آن‌ها دارد. گوشی دیزایر 610 این شرکت نیز از این علاقه و خواست اچ‌تی‌سی جدا نشده و با قیمتی مناسب و در رنگ‌های متنوع در رتبه هفتم بهترین گوشی‌های هوشمند دارای اسپیکر استریو در جلو قرار می‌گیرید.

Source: Phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. iman می‌گوید

    اگر ویدیو مقایسه اسپیکر اچ تی سی و اس 5 و جی 3 رو دیده باشید قدرت بلندگو های جی 3 خیلی بیشتر از اس 5 و اچ تی سی بود
    با این تفاوت که بلندگو ها در پشت جای دارند