10 گوشی هوشمندی که در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ می‌شوند

در حالی که با از راه رسیدن پرچم‌داران مختلف شرکت‌ها عمر باتری دستگاه‌ها در حال پیشرفت است و ظرفیت هر باتری با توجه به سخت افزار استفاده شده در گوشی هوشمند توان و تحمل بیشتری پیدا می‌کند ما باید به آن روی سکه یعنی مدت زمان شارژ شدن دستگاه‌های برتر و پرچم‌دار نیز توجه خاصی داشته باشیم.

4

مدت زمانی که به طول می‌انجامد تا باتری گوشی شما از صفر به صد برسد در واقع معیاری برای سرعت و توان گوشی در پر کردن باتری دستگاه است که چند وقتی است توجه زیادی در گوشی‌های جدید به خود جلب کرده است. گاهی این مدت زمان بسیاری طولانی است و حسابی از آن کلافه می‌شویم، گاهی متوسط و معقول است و گاهی نیز باعث تعجب ما می‌شود و گوشی در مدت زمان کوتاهی کاملا شارژ می‌شود.

زمان شارژ شدن باتری در هر دستگاه‌ای متفاوت است و مخصوصا در باتری‌های با رشد در ظرفیت امروزی؛ اما تمام این قضایا به قدرت گوشی در شارژ کردن و ظرفیت باتری وابسته نیست عوامل دیگری همچون شارژر قدرتمند کارخانه‌ای دستگاه، مدیریت هوشمندی بر لوازم الکترونیکی باتری‌ها، شیوه درست شارژ کردن دستگاه و عامل‌های بیشتری بستگی دارد.

در این مطلب قصد داریم به ده گوشی هوشمندی که در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ می‌شوند نگاهی بیندازیم، جایی که Oppo قهرمان بی چون و چرای ما در کوتاه‌ترین زمان شارژ شدن لقب گرفته و رتبه اول لیست را با اعتماد به نفس کامل از آن خود کرده است. برای رتبه بندی این لیست و مشخص کردن سریع‌ترین زمان در شارژ شدن این گوشی‌ها، ما باتری گوشی‌های عالی رتبه این لیست را تا انتها خالی کردیم و با شارژر مخصوصی که تولید کننده در جعبه هر کدام از گوشی‌ها قرار داده بود آن‌ها را تا 100 درصد شارژ کردیم:

1. گوشی هوشمند Oppo Find 7a

Oppo-Find-7a

ویژگی فوق‌العاده‌ای که این دستگاه دارد شارژ پر بازده 4.5 آمپری آن در مقایسه با نمونه‌های عادی 1 یا 2 آمپری موجود است، که از این دستگاه یک غول شارژ خور ساخته است. با باتری پر توان 2800 میلی آمپر بر ساعت که در یک روز شلوغ و سنگین کاری به راحتی شما را همراهی می‌کند، شارژر این دستگاه قادر است تنها در 82 دقیقه دستگاه تخلیه شده و صفر درصد شما را به شارژ کامل 100 درصد برساند. در آزمایش انجام شده تلفن Find 7a در هر 30 ثانیه یک درصد بیشتر شارژ می‌شد، برای مثال در 23 دقیقه که این گوشی را به شارژ زدیم شارژ آن از صفر درصد به 56 درصد رسید که واقعا فوق‌العاده است.

2.گوشی هوشمند Oppo Find 7

Oppo-Find-7

باتری این دستگاه کمی پرظرفیت‌تر از 7a است، ظرفیت‌ آن 3000 میلی آمپر بر ساعت است و از یک صفحه نمایش با رزولوشن Quad HD بهره می‌برد. در حالی که رزولوشن بسیار بالای این دستگاه قطعا توان شارژ این دستگاه را می‌گیرد اما Find 7 شبیه به یک دستگاه که صفحه نمایشی با رزولوشن 1080p داشته باشد شارژ می‌شود – کمتر از یک ساعت و نیم.

3.گوشی هوشمند LG G Pro 2

LG-G-Pro-2

ال‌جی به ظرفیت باتری 3200 میلی‌ آمپر بر ساعت جی پرو 2 می‌بالد و حسابی با آن جولان داده است. شارژر این دستگاه اما با خروجی عادی 2 آمپری می‌تواند در کمتر از 2 ساعت گوشی را با شارژ صد در صد راهی جیب شما کند. با این مدت زمان تقریبا کوتاه در شارژ شدن، جی پرو 2 رتبه سوم سریع‌ترین دستگاه‌های شارژ شونده لیست ما را اشغال می‌کند.

4.گوشی هوشمند LG G3

LG-G3

جی 3 ال‌جی با شارژی که می‌تواند 1.8 آمپر خروجی داشته باشد، دستگاه را در مدت زمان دقیق 2 ساعت از باتری صفر درصد به صد در صد می‌رساند. با صفحه نمایش Quad HD قدرتمند این دستگاه، مدت زمان دو ساعت تقریبا نتیجه خوبی به حساب می‌آید، البته تخمین زده می‌شد که با تمام تکنولوژی‌های ذخیره کننده باتری و باتری پر ظرفیت 3000 میلی آمپری این نتیجه بهتر از این‌ها باشد. با این حال جی 3 این امکان را به شما می‌دهد که به محض خسته شدن از باتری آن، بدون درنگ، دست به تعویض بزنید و یک باتری جدید بخرید.

5.گوشی هوشمند Samsung Galaxy K zoom

Samsung-Galaxy-K-zoom

در حالی که گوشی هوشمند هیبریدی گوشی/دوربین گلکسی K سامسونگ نتایج متوسطی را در نگهداری باتری بدست آورد اما زمان شارژ شدن آن خیلی خوب است. تنها به دو ساعت زمان نیاز دارید تا گوشی از صفر به 100 برسد، مطمئنما در زمان‌هایی که شما در تعطیلات به سر می‌برید و به دوربینی قوی و گوشی قابل اعتماد نیاز دارید، گلکسی کا زوم با سرعت شارژ زیاد خود یاری کننده شما در آن شرایط خواهد بود.

6.گوشی هوشمند Samsung Galaxy S5

Samsung-Galaxy-S5

سامسونگ گلکسی S5 سامسونگ یکی از گوشی‌های قدرتمند لیست ما است که نه تنها در مدت زمان نگهداری شارژ کم نمی‌آورد بلکه تنها کمی بیش از دو ساعت زمان می‌برد تا کاملا شارژ شود. در بخش باتری احتمالا یکی از گزینه‌های خوب در بین پرچم‌دارها محسوب می‌شود.

7.گوشی هوشمند Motorola Moto E

Motorola-Moto-E

موتو E یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های موجود است که شما با صرف هزینه‌ای بسیار کم سخت‌افزار و باتری بسیار خوبی را دریافت خواهید کرد. قیمت جهانی این گوشی هوشمند فقط 120 دلار است و سیستم عامل موبایل گوگل را اجرا می‌کند. حالا اضافه بر این سخت‌افزار مناسب با بر چسب قیمتی بسیار مناسب‌تر، این گوشی هوشمند با ظرفیت باتری 1980 میلی‌آمپر با شارژ شدن دو ساعت و چند دقیقه در جایگاه هفتم لیست جای گرفته است.

8.گوشی هوشمند Samsung Galaxy Note 3 Neo

Samsung-Galaxy-Note-3-Neo

اینطور که پیداست امسال تمرکز سامسونگ بر روی شارژ سریع تر باتری بوده و این ویژگی را حتی در گوشی‌های میان رده آن نیز می‌توان یافت. گلکسی نوت 3 نئو یکی دیگر از مثال‌های ما در سریع شارژ شدن و نگهداری زیاد شارژ است. با داشتن باتری به ظرفیت 3100 میلی آمپر این دستگاه در مدت زمان 2 ساعت و 13 دقیقه کاملا شارژ می‌شود.

9.گوشی هوشمند HTC Desire 700

HTC-Desire-700

گجت دو سیم کارته اچ‌تی‌سی که از فلز ساخته شده، مجهز به اسپیکر‌های استریو BoomSound  و باتری 2100 میلی آمپری است، باتری آن برای شش و نیم ساعت با صفحه نمایش روشن دوام میاورد و در مدت زمان 3 ساعت شارژ می‌شود.

10.گوشی هوشمند Huawei Ascend P7

Huawei-Ascend-P7

ما از S5 اکتیو و آلکاتل OneTouch که برند‌های کم اهمیتی بودند گذشتیم تا به هواوی اسند P7 برسیم و جایگاه دهم سریع‌ترین گوشی‌های شارژ شونده را به این گوشی هوشمند بدهیم. دستگاه معروف و محبوب هواوی‌ها با طراحی خوب، توانایی عکس‌برداری و فیلم‌برداری خوب و نگه‌داری باتری خوب، توانست در مدت 3 ساعت و چند دقیقه به صورت کامل شارژ شود.

Source: Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. علی اکبر می‌گوید

    سلام گوشی هواوی 6xهانر0تا100چنددقیقه طول میکشه تاشارژبشه

    1. علی ارغوان می‌گوید

      حدود دو ساعت و نیم

  2. مجید می‌گوید

    سلام . من مدتیه که گ.شی p7 خریدم . ور توی این مدت باتری گوشی از 0 تا 100 طی 2 و نیم الی 2 و 45 دقیقه پر میشد. اما مدتیه که باتری بیشتر از 3 ساعت طول میکشه تا 100 شه . مشکل از کجاست ۀیفا راهنماییم کنید . با تشکر

  3. محمد می‌گوید

    اسمی از ال جی اپتیموس جی پرو نبردید در حالی ک برای شارژ صفر تا صدش فقط 2 ساعتو 15 دقیقه زمان لازمه…

    ال جی واقعا مظلومه…اوخی اوخی