بیشترین استفاده از ویندوز فون مایکروسافت در این کشور‌ها انجام می‌شود

AdDuplex اخیرا نموداری را منتشر کرده که در آن 20 کشور پر استفاده سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت با درصد مشخص در سراسر جهان معرفی شده‌اند.

1

ایالات متحده با 11 درصد از سهم کاربران ویندوز فون در صدر این نمودار قرار گرفته‌ است. بعد از آن کشور هند است که 7.5 درصد از کاربران ویندوز فون را در خود جای داده و برزیل رتبه سوم با 6.9 درصد کاربر ویندوز فون را در اختیار دارد. دیگر کشور‌هایی که این 20 کشور تعیین شده در نمودار را تشکیل می‌دهند به ترتیب درصد بیشتر عبارت‌اند از: روسیه، ایتالیا، چین، مکزیک، انگلیس، آلمان، آرژانتین، تایلند، فنلاند، فرانسه، ویتنام، لهستان، ترکیه، اندرونزی، اسپانیا، کلمبیا و کانادا است.

این نمودار بر پایه جمع‌ آوری اطلاعات از 11 اپلیکیشن و بازی است که  تبلیغات AdDuplex در حدود 200,000 هزار دستگاه ویندوز‌فونی تا هفدهم تیر ماه در آن وجود داشته است. در ضمن این دستگاه‌های موجود ترکیبی از دستگاه‌هایی بوده‌اند که ویندوز فون 7، ویندوز فون 8 و ویندوز فون 8.1 را اجرا داشته‌اند. البته هنوز نسخه ویندوز فون 8.1 به صورت گسترده استفاده نمی‌شود و تنها در 8 درصد دستگاه‌های ویندوز فونی در حال اجرا هستند.

Windows-Phone-top-20-countries

در حالی که کاربران این سیستم‌عامل در حال رشد هستند سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت هنوز رتبه سوم را در پشت سر اندروید گوگل و iOS اپل اشغال کرده است.

Source: Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. dvm می‌گوید

    آخرش اول خودتی