ال‌جی ظاهرا در حال کار بر روی یک گوشی با ویندوز فون 8.1 است

چند روز قبل خبر‌ی منتشر شد که مدعی بود سونی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز 8.1 است اما خیلی زود این خبر تقلبی و شایعه اعلام شد. امروز خبری با صحت بیشتر از مایکروسافت رسیده که در آن گفته شده دستگاه‌ای بر پایه ویندوز فون 8.1 ساخته خواهد شد اما این‌بار توسط ال‌جی!

0

در واقع زمانی که مایکروسافت در اوایل سال 2014 لیست شرکای سخت افزاری جدید خود در ساخت ابزار‌های ویندوزفون 8.1 را اعلام کرد ال‌جی نیز یکی از همان اعضای لیست بود. در هر حال بر اساس پستی در شبکه لینکدین برنامه مایکروسافت در توسعه ویندوز فون 8.1 ادامه دارد و حالا ال‌جی قرار است یک گوشی، پی‌سی و تلویزیون را مبتنی بر سیستم عامل این کمپانی بسازد.

gsmarena_001

 

شاید این همان نسخه‌ای از آینده سیستم عامل مایکروسافت باشد که قرار است فاصله بین ویندوزفون و سیستم‌عامل ویندوز بر روی سیستم‌های پی‌سی را پر کند. که نتیجه آن قطعا تجربه‌ای یکدست در محیط‌های متفاوت است که استفاده از این سیستم‌عامل معروف مایکروسافت را آسان‌تر می‌کند.

در حالی که این اطلاعات توسط یکی از کارمندان مایکروسافت اعلام شده اما واقعا نمی‌توان اطمینان کرد که در زمان حاضر ال‌جی دوباره به سمت ساخت دستگاه‌های ویندوزفونی بازگردد.

Source: Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.