آغاز پیش‌فروش جی3 پرایم ال‌جی با پردازنده اسنپ‌دراگون 805 و با نام G3 Cat6 در کره جنوبی

همان‌طور که سامسونگ نسخه قوی‌تر گلکسی اس 5 را با نام Galaxy S5 LTE-A و با پردازنده بهتر اسنپ‌دراگون 805 برای کره عرضه کرد ال‌جی نیز نسخه بهتری از پرچم‌دار خود را با عنوان G3 Cat6 با این پردازنده در کره برای پیش‌فروش قرار داده است.

0

G3-Cat6-picاز آن‌جایی که پردازنده گرافیکی Adreno 330 برای صفحه‌نمایش با وضوح فوق‌العاده QHD جی3 عملکرد نسبتاً پایین‌تری را در مقابل پرچم‌داران 1080p به همراه دارد ال‌جی تصمیم گرفته تا نسخه جدیدی از جی3 را با پردازنده قوی‌تر اسنپ‌دراگون 805 و پردازنده گرافیکی Adreno 420 نه تنها عملکرد گرافیکی و پردازشی را بالا ببرد بلکه با بهره‌گیری از مودم قوی‌تر این چیپست اتصال LTE Cat6 را برای ارتباط دیتای سریع‌تر تا 300 مگابیت بر ثانیه با شبکه مخابراتی کره فراهم کند.

به این ترتیب شاید ال‌جی قصد داشته باشد نسخه قوی‌تری از پرچم‌دار خود را که با نام جی3 پرایم انتظارش را می‌کشیدیم به صورت جهانی نیز عرضه کند. هر چند که سامسونگ اعلام کرد برنامه‌ای برای عرضه رسمی نسخه LTE-A گلکسی اس 5 ندارد.

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.