تماشا کنید: پرتاب بمب ماهی برای بازگشت زندگی به دریاچه فراموش شده!

شاید اگر به کسی نگوییم که در این ویدیو تعداد زیادی ماهی از هواپیما به پایین ریخته می‌شود باور نکند و همچنان بر این باور باشد که این دریاچه بمباران می‌شود. اما خب بله بمباران می‌شود اما نه با بمب خوشه‌ای! بلکه با ماهی.

1

در سراسر جهان تعداد زیادی دریاچه دورافتاده وجود دارد که شاید زندگی در آن‌ها از بین رفته باشد. برخی از این دریاچه‌ها راه ارتباطی مانند جاده دارند و می‌توان با یک تانکر ماهی‌ها را به دریاچه منتقل کرد و اکسیژن و دما را کنترل کرد؛ اما در برخی موارد دسترسی جاده‌ای به این دریاچه‌ها وجود ندارد و اینجاست که هواپیما به کار می‌آید و ماهی‌های بی‌زبان باید با شدت هرچه‌تمام‌تر درون دریاچه سقوط کنند!

البته به‌جز هواپیما با بالگرد هم می‌توان این کار را انجام داد و این کار کمی معقول‌تر است چون با یک کابل ماهی‌ها را روی دریاچه می‌برند و یکی از متخصصان نظر می‌دهد که کجای دریاچه برای رها کردن ماهی‌ها بهتر است و سپس آنان را رها می‌کنند. قبل از انجام این کار قطعاً باید بررسی صورت بگیرد و تعداد ماهی‌های موردنیاز برای دریاچه تخمین زده شود و سپس این عملیات انجام شود.

در ویدئویی که مشاهده می‌کنید این ماهی‌ها در دریاچه‌ای در ایالت Utah آمریکا رها می‌شوند.

Source: Gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حمیدرضا می‌گوید

    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    سلام خیلی ممنون
    انشاءالله سربلند باشید