تنها 25 درصد کاربران اینستاگرام از امکان ارسال پیام محرمانه Instagram Direct استفاده می‌کنند

سرانجام اینستاگرام آماری واقعی درباره‌ی سرویس Instagram Direct منتشر کرد. این سیستم راهی برای فرستادن محرمانه‌ی تصویر به یک شخص است و دیگران نمی‌توانند تصویر را مشاهده کنند.

114

بنا بر گزارش منتشرشده در وبسایت Fortune، در طول ماه گذشته‌ی میلادی 25 درصد از کاربران اینستاگرام با استفاده از سرویس Direct نسبت به ارسال و یا دریافت پیام اقدام کرده‌اند. با اینکه 25 درصد مقدار کمی به نظر می‌رسد اما همین میزان درصد، 45 میلیون از کاربران اینستاگرام را شامل می‌شود که رقم بسیار بالایی است. شاید بسیاری از این 75 درصد کاربران که از این امکان استفاده نکرده‌اند اصلاً نمی‌دانند این قابلیت چیست و کاربرد و روش استفاده از ان چگونه است؟

ایده استفاده از این قسمت اینگونه است که هر گفتگویی باید با یک تصویر شروع شود اما مشکل اینجاست که این کار آن‌چنان هم ساده به نظر نمی‌رسد. ابتدا باید یک تصویر از طریق خود برنامه ثبت کنید و با ابزار مختلف آن را ویرایش کنید و تصویر را بفرستید، قبل از آنکه حتی کلمه‌ای با طرف مقابل صحبت کنید. البته مسلماً خیلی از کاربران میلی به این کار ندارند.

به‌هرحال اینستاگرام فقط به این قابلیت تکیه نمی‌کند و همچنان محکم روی پای خود ایستاده و به‌تازگی چند فیلتر جدید به برنامه‌اش اضافه کرده و 3 ماه پیش بود که توانست رکورد 200 میلیون کاربر فعال در یک ماه را بشکند.

شاید در آخر این سؤال برایتان پیش بیاید که چرا و چگونه 25 درصد از 200 میلیون کاربر را 45 میلیون کاربر به حساب آوردیم؟! در این گونه امارها اصولا تعداد کاربرانی که در یک ماه فعال هستند محاسبه می‌شوند و در ابتدا هم اشاره شد که این آمار 25 درصد برای ماه گذشته میلادی است و تعداد کاربران فعال در این ماه حدود 180 میلیون نفر بوده است.

Source: Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

114 نظر برای این مطلب
  1. Shaghayegh می‌گوید

    خب بلاک کردن ینی؟ چیکار کردن که من نمیتونم پیام ارسال کنم؟

  2. علی لطفعلیان می‌گوید

    اگه آخرین بازدید خودتون رو روشن بزارید و مثلا به منpmبدید من بخونمش زیر اون pmمیزنه دیده شده (خوانده شده)ولی اگه گزینه آخرین بازدید خودتون رو خاموش کنید نمی فهمید که پیامتون رو خوندم پس اگه میخواید بفهمیدpmشما خوانده شده گزینه آخرین بازدید رو فعال کنید…

  3. M می‌گوید

    من میخام بدونم آیا کسی میتونه فقط قسمت دایرکتش مسدود کنه.اگه دایرکت شخصی مسدود باسه پیام براش میره؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      می‌تونه اجازه ارسال پیام به شما رو نده بدونه اینکه بلاکتون کنه
      پیام براش میره به لین صورت که فلاتی درخواست ارسال پیام به شما رو داره حتی ممکنه بخونه اما شما متوجه نشید. دقیق شرایط رو بگید تا بشه دقیقتر توضیح داد

      1. M می‌گوید

        مرسی ممنون بابت راهنمایی.خودمم امتحان کردم کسی که پیجش قفل باشه و حتی دایرکتشم مسدود کنه پیام براش میره ولی پیام بالای گوشی نمیاد فقط اگه خودش به دایرکت سر بزنه پیام میبنه که اکه حتی وارد پیج نفر فرستنده بشه میتونه پیامم بخونه و کسی متوجه نمیشه.بلزم ممنون

  4. M می‌گوید

    آیا چه جوری بفهمم که به دایرکت کسی پیام دادم ببینم مسدودم کرده من یا نه؟

  5. M می‌گوید

    سلام دوستان.اگه کسی دایرکت اینستا مسدود کنه وقتی پیام بهش میدی چه جوری مشخص میشه؟من پیام دادم ولی گزینه delivered زده.بلاکم نیستم ولی موندم دایرکتش مسدود ایا؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      بلاک یا مسدود برای کل اکانت هست اگر اکانت مورد نظر پرایوت هست و شما هنوز فالو نتونستید بکنید می‌تونه بدون اینکه بفهمید و دریافت پیام از شما رو بپذیره پیامتون رو بخونه و هیچ راهی برای فهمیدنش نیست.

      1. M می‌گوید

        نه بحث بلاک چیز دیگه است.ممکن کسی فقط قسمت دایرکتش قفل کرده باشه. چون بلاک بکنه خب معلوم