8 سال زندان برای پدری که دختر خود را در هنگام بازی Assassin’s Creed به قتل رساند

اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری یکی از اعتیاد‌های دوران دیجیتال است و جالب اینجاست که این اعتیاد می‌تواند مرگبار باشد. قبلا نیز در اخبار شنیده‌ بودیم که جوانی پس از صرف بیشتر از ۴۰ ساعت از وقت خود به بازی‌های کامپیوتری، دار فانی را وداع گفته بود. اما این بار شاهد انتشار خبر تاسف‌بار دیگری در خصوص اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری هستیم.

1

مارک سندلند (Mark Sandland) آنقدر غرق بازی Assasin’s Creed شده بود که طاقت جیغ‌های دختر خود را که تنها ۵ هفته عمر از خدا گرفته بود نداشت و این طفل بیگناه را برای همیشه ساکت کرد. این عمل شنیع مجازات ۸ سال زندان را برای وی به همراه خواهد داشت.

Mark-Sandland

مارک سندلند در دفاعیت خود اظهار داشته که به بیماری صرع مبتلا است و به هیچ وجه قصد به قتل رساندن دختر خود را نداشته است. اما معاینات پزشکی مشخص کرده که صدمات شدیدی به قسمت‌های مختلف بدن این طفل معصوم وارد شده و دادگاه این پدر سنگ‌دل را به قتل غیرعمد محکوم کرد.

با این حساب وی فرصت زیادی برای تفکر در خصوص عمل پلید خود در زندان خواهد داشت. این نکته را نیز باید در نظر گرفت که مبتلایان به اعیاد بازی‌های کامپیوتری باید شناخته شوند و تحت درمان‌های روانی به خصوص قرار گیرند تا در آینده شاهد چنین فجایع دلخراشی نباشیم.

  Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسين می‌گوید

    آدم واقعا دیگه چی می تونه بگه. !!!!!!